Jump to content

StefanvWilgen

Active users
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About StefanvWilgen

  • Rank
    What's a Fiesta ?
  • Birthday 03-05-1998

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Spijkenisse

Previous Fields

  • Voornaam
    Stefan
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK3
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

318 profile views
  1. Welkom! Erg tof om weer een Calypso te zien. Had hem zelf nog op marktplaats zien staan en twijfelde nog een beetje. Maar helaas al een andere auto voor er naast gekocht dus kon er bij mij niet meer bij. Mocht je ooit problemen met het dak krijgen, kan je mij altijd een bericht sturen. Heb zelf 4 calypso schuifdaken en heb ze al eens uit elkaar gehaald. Mocht je hem ooit naar de sloop moeten brengen (Waar ik nu nog lang niet vanuit ga) dan heb ik sowieso wel interesse om het een en ander over te nemen van het dak Dit is de mijn Calypso in betere tijden:
  2. Sinds het hebben van mijn eigen Fiesta MK3 Calypso was ik altijd benieuwd hoeveel er rond hebben gereden en welke er op dit moment nog rijden. Dit is de lijst met kentekens die ik heb gevonden en welk er nog rijden. Lijst update: 21/05/2021 25/10/2020 30/07/2020 Rijdende: (4 stuks) DL-DG-03 DP-XH-64 HJ-JZ-82 DL-DR-21 (Member auto: @Ruurd) Geen apk: (5 stuks) DL-BN-84 - Geen apk sinds 2006 DL-DP-46 - Geen apk sinds 2005 DT-LH-81 - Geen apk sinds 2010 DZ-FG-52 - Geen apk sinds 2010 GF-RB-15
  3. Klopt logo aan de voorkant is versleten. Achter is wel een nieuwe geplaatst toen de wielranden wat jaartjes geleden opnieuw erin zijn geplaatst. Trilling heb ik wel een beetje, stuur staat ook niet geheel recht (Verkeerd uitgelijnd ooit) en onderstel achter is ooit vervangen geweest en op een klinkerweg kan je soms daar wat van horen. Voor de rest een puik dingetje met een zo goed als harde onderkant. Wel begint er wel roest weer te komen bij de randen achter, maar dat is niet iets waar ik van schrik. Ga eerst de MK3 aanpakken en kijk dan wel of ik deze nog aan ga pakken of niet. Heb hem oo
  4. Thanks. Vandeweek met een plaatwerker het een en ander besproken dus hopelijk gaat die dit jaar nog verder aangepakt worden. Wordt een duur grapje, maar dubbel en dwars waard als die klaar is. Wil zelf nog een aantal zeldzame dingen plaatsen waardoor die nog meer uniek wordt in vergelijking met andere RS Turbo's die er zijn. Zal niet iedereen zijn cup of tea zijn, maar daar bouw ik hem gelukkig niet voor. De echte purist kan het waarschijnlijk al niet hebben dat het geen originele Calypso meer is haha
  5. Maand geleden overigens deze Sport erbij gehaald voor het leuke. Werkauto mag ik niet voor privé doeleinden gebruiken en de MK3 gaat de aankomende tijd nog niet klaar zijn. Overigens wilde ik die sowieso al liever niet als avondauto blijven gebruiken, maar liever voor de leuke warme weekendjes en of meetingen om hem zodoende ook nog flink wat jaren in perfecte conditie te kunnen houden. Betreft een Phase 1 sport die 177.000km had gelopen toen ik hem kocht voor een leuke prijs. Denk dat er niet snel iets leukers is voor het geld waarvoor ze tegenwoordig voor gaan. Enige waar ik aan kan de
  6. Hier nog te zien met de 1ste duitse dak, ondertussen is het leerschuifgedeelte veranderd.
  7. Weer een lekkere update: Ondertussen weer een flink stukje verder gekomen. Laatst had iemand mij een Duitse MK5 Futura die te koop stond gestuurd, aantal versies van deze hadden ook het schuifdakje vanaf de fabriek. Deze was al snel weg en kwam ik een week later met toeval tegen op de Facebook marketplace. Eigenaar gesproken en na een paar dagen gevraagd of ik voor een leuk bedrag het dak en andere benodigheden voor een mede lid eraf kon halen. Oftewel daar was toen ineens dak nummer 4. Deze had ook gebroken geleiders, maar was voor de rest nog intact. Nu had ik gelijk het idee om die da
  8. Inderdaad delen eruit laten slijpen en opnieuw laten lassen. Voor de rest zal ik mij verder laten adviseren door diegene die hem aanpakt. Heb al een bedrijf in gedachten, maar op het moment nog hard aan het sparen hiervoor
  9. Status update van vorig weekend. Vloertapijt is eruit en de panelen zelf zijn eindelijk zichtbaar. Over het algemeen nog in redelijke staat, alleen bij de bijrijderskant is er roest ontstaan. Wel zitten er aan beide zijden 2 deuken in welk ik nog niet geheel heb kunnen plaatsen. Iets wat ik binnenkort nog extra ga uitzoeken. Na de achterzijpanelen te hebben opengemaakt ook gelijk kunnen zien dat de achterwielranden aan het roesten zijn. Iets waar ik al vanuit was gegaan, maar nu dus ook zichtbaar wordt. De RS Turbo bodykit zit met kit vast aan de auto, dus dat zal nog even wat gepriegel wor
  10. Yes wel de bedoeling. Heb de originele NL papieren, BE importpapieren, chassisplaatje en ander nummer plaatje liggen van de RS Turbo liggen. De Fiesta staat ook al jaren als wit geregistreerd, dat wil ik dan eventueel ook gelijk nog omzetten Maar voorlopig zijn we nog niet zo ver. Zal denk nog wel een flinke tijd duren
×
×
  • Create New...