![]() ![]() |
2 Sep 2010, 20:43
|
|
|
Fiesta Wannabee ![]() ![]() Group: Active users Posts: 60 Joined: 22 August 2010 Member No.: 4.465 Voornaam: Wesley Mijn Auto Ford Fiesta Type: MK5 Kleur: Zilver |
|
|
|
|
4 Sep 2010, 16:14
|
|
|
Fiesta Regular ![]() ![]() ![]() Group: Active users Posts: 824 Joined: 25 July 2009 From: Oostwold Member No.: 3.297 Voornaam: Ilona Mijn Auto Ford Fiesta Type: MK5 Kleur: Groen |
Vandaag heeft de fiesta een hele dure wasbeurt gehad grr..
had de auto ff gewassen in de was box van de texaco, bij het weg rijden even de ramen droogmaken middels de ruitenwissers... opeens best wel harde knal kijk in me binnenspiegel zie ik me ruitenwisser vliegen.. dus maar doorgereden naar de ford garage.. gesloten. Maar een onderdelen zaak opgezocht na wat zoeken en puzzelen de juiste wisser gevonden... (en geplaatst) toen mocht ik betalen 21 euries afgerond.. en het leuke was kon thuis de auto nog een keer wassen omdat de auto nu dus in de vollezon was gedroogd en zat dus vol met kalk druppen maar ja nu gewassen en in de was gezet en het voorruitzicht mag volgende week weer zo strakjes even fotos maken |
|
|
|
5 Sep 2010, 18:29
|
|
|
Fiesta Regular ![]() ![]() ![]() Group: Active users Posts: 824 Joined: 25 July 2009 From: Oostwold Member No.: 3.297 Voornaam: Ilona Mijn Auto Ford Fiesta Type: MK5 Kleur: Groen |
![]() Spatlappen ![]() Stickers er weer op ![]() ![]() ![]() Bovenste vandaag laten maken op assen ![]() En nog even in detail (hij staat op mijn kaart van spanje) Omleiding... Let op * foto 1 is mislukt het bord waarop staat dat de Hoofdstraat is gestremd dat je 5 moet volgen, dit kom je tegen als je 5 volgt* ![]() Eerst keurig links afslaan ![]() Dan rechts ![]() Gevaarlijke berm is nog zacht uitgedrukt de weg is zo breedt (smal) dat er 1 vrachtwagen langs kan qua breedte en dan na gaan dat al het verkeer hier langs moet |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9 September 2010 - 10:00 |