![]() ![]() |
29 Mar 2010, 15:17
|
|
|
Fiesta Newbie ![]() Group: Active users Posts: 2 Joined: 26 January 2010 Member No.: 3.926 Voornaam: Danny Mijn Auto Ford Fiesta Type: MK6 Kleur: Zilver |
gezienhet feit dat ik me redelijk de schompes heb gezocht naar informatie, hierbij een link naar een Engelse site met info en foto's over hoe je dashboard los te maken.
Doe er je voordeel mee. http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=69 Danny |
|
|
|
29 Mar 2010, 17:34
|
|
|
Fiesta Senior Group: Fiestaclub + Posts: 397 Joined: 17 September 2008 From: Heerhugowaard Member No.: 2.404 Voornaam: Björn Mijn Auto Ford Fiesta Type: MK6 Kleur: Wit |
Staat ook al een paar keer vermeld op dit forum hoor
|
|
|
|
30 Jul 2010, 20:58
|
|
|
Fiesta Newbie ![]() Group: Active users Posts: 9 Joined: 24 July 2010 Member No.: 4.395 Voornaam: Colina Mijn Auto Ford Fiesta Type: MK5 Kleur: Grijs |
En deze guide is heel erg handig! Als je geen 2003 MK6 hebt zonder airco welteverstaan.
Het losmaken van de temperatuur regelaar is haast onmogelijk. Het gele blokje dat de kabel op z'n plaats houdt was voor mij een niet te passeren obstakel. Ik heb het paneel er dus niet van af gekregen, maar heb de plastic punt aan de zijde van het (verwijderde) dashboardkastje, in de holte van het verwijderde dashboard kastje geduwd. Daarna was het mogelijk om met enig gefriemel de radio te verwijderen en de nieuwe te installeren. @#$#@ kabel, die van de temperatuur regelaar. Om de rechter kabel, die van de blaas stand, terug te stoppen was ook enig geweld nodig. Uiteindelijk was het makkelijker om de andere kant van de kabel te ontkoppelen en zo de gele dop weer terug te stoppen (op de juiste plek) Maar goed, de radio zit er in en alles werkt nog |
|
|
|
31 Jul 2010, 02:15
|
|
|
Fiesta Nutcase Group: Fiestaclub + Posts: 1.771 Joined: 6 April 2008 From: Outer space!!! Member No.: 2.086 Voornaam: Marc Mijn Auto Ford Fiesta Type: MK1 Kleur: Anders |
De afgebeelde radio (Ford 4500 RDS) uit de handleiding is echt bagger, wat een prut geluid komt er uit de standaard radio met de standaard speakers. Met dance-muziek is het nog enigzins om aan te horen maar de meeste andere soorten muziek komt gewoon rommelig en onzuiver uit de speakers.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9 September 2010 - 10:09 |