Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Lingo

Stofzuigen....

Recommended Posts

Ik heb mijn Fiesta nu een aantal weken, en het valt mij op, heb er ook al wat over gelezen, dat de vloerbedekking zo slecht te stofzuigen is...

Nadat ik nu 2x gezogen heb, blijft er vuil en zand in liggen.

Is er misschien een oplossing voor of moet ik aan een nieuwe stofzuiger?

gr.

1 hour ago, Lingo said:

Ik heb mijn Fiesta nu een aantal weken, en het valt mij op, heb er ook al wat over gelezen, dat de vloerbedekking zo slecht te stofzuigen is...

Nadat ik nu 2x gezogen heb, blijft er vuil en zand in liggen.

Is er misschien een oplossing voor of moet ik aan een nieuwe stofzuiger?

gr.

Eric, ik zou voor een nieuwe stofzuiger gaan, bv. bij de Action, top doet het goed bij mijn/op de vloermatten met vier keer per jaar! 

2 hours ago, bickel said:

Eric, ik zou voor een nieuwe stofzuiger gaan, bv. bij de Action, top doet het goed bij mijn/op de vloermatten met vier keer per jaar! 

Nog goedkoper,ff voor 2 euro langs wasplaats met stofzuiger instalatie,goed koper dan action.

Van tevoren even met een harde borstel over de mat gaan wil ook nog weleens helpen. Het vuil komt dan goed los.

Tapijt rijniger, die je thuis ook gebruikt in die poeder/korrelvorm voor je laagpolig tapeit 🤔! En dan lekker opzuigen! Een stofzuiger gebruik je voor meer doeleinden of niet mensen 😃! en je hoeft niet de straat uit. 

Dat "of moet ik een nieuwe stofzuiger" was niet letterlijk bedoelt, maar overdrachtelijk...

Ik ben nogal een zeikerd vwb schone vloerbedekking.

Dat van die borstel kende ik al, van de tapijtreiniger nog niet, goed idee!

Ik moet nog aan een setje nieuwe matjes, maar er worden er zoveel aangeboden; ik wil wel een beetje kwaliteit.

gr.

1 hour ago, Lingo said:

Dat van die borstel kende ik al, van de tapijtreiniger nog niet, goed idee!

Zo zie je maar weer, je kan hier van alles leren 😉. 🤓 

Eric, de Action heeft ook universele automatten, maar dat weet je al neem ik aan! Die had ik jaren ook in de vorige mk5/mk7, en goed schoon te houden met (komen straks ook in de mk8 als de org. niet meer om aan te zien zijn 🙄) uitkloppen. En vast gezet met goede klittenband van de a.... 😏! Top 🥇! Dan hoef je ook niet naar pomp te rijden 🚗 met een of twee euro stofzuigen 🤔?

21 minutes ago, Pieterke said:

Zo zie je maar weer, je kan hier van alles leren 😉. 🤓 

Eric, de Action heeft ook universele automatten, maar dat weet je al neem ik aan! Die had ik jaren ook in de vorige mk5/mk7, en goed schoon te houden met (komen straks ook in de mk8 als de org. niet meer om aan te zien zijn 🙄) uitkloppen. En vast gezet met goede klittenband van de a.... 😏! Top 🥇! Dan hoef je ook niet naar pomp te rijden 🚗 met een of twee euro stofzuigen 🤔?

@Pieterke,zegt,Dan hoef je ook niet naar pomp te rijden 🚗 met een of twee euro stofzuigen 🤔?

Nog altijd goedkoper,dan naar de action rijden,parkeer geld betalen en matjes erbij,{dance}

9 minutes ago, richard b said:

gratis parkeren hier parkeergeld doen we niet aan in Delfzijl :-)

Dat is een goeie, Richard, hier nl. ook 🤓

Willem, hier ligt de Action twee straten te voet verder, lekker lopend 😲 ! 🤓 Utregt is ook een grote stad, of is Utregt de provincie ? 🙄 

14 minutes ago, Pieterke said:

Dat is een goeie, Richard, hier nl. ook 🤓

Willem, hier ligt de Action twee straten te voet verder, lekker lopend 😲 ! 🤓 Utregt is ook een grote stad, of is Utregt de provincie ? 🙄 

Lopend???.....

Hee, ik betaal MRB, dus rijden zal ie!:duim:

Voor wat de matjes betreft; ik wil wel goed passende matjes, anders schuift het weer heen en weer, en daar hou ik OOK niet van....

(wat een zeikerd ben ik he?)

gr.

2 hours ago, Lingo said:

Lopend???.....

Hee, ik betaal MRB, dus rijden zal ie!:duim:

Voor wat de matjes betreft; ik wil wel goed passende matjes, anders schuift het weer heen en weer, en daar hou ik OOK niet van....

(wat een zeikerd ben ik he?)

gr.

🤔 Och nee Eric, zo'n zeikerd ben jij niet, je kunt er nog mee 😃😃. De <€8,- matten gewoon met goeie klitteband vastzetten 🤐. Sommige hebben ook bev.gaten der in zitten, en wie weet past dat op die Ford vloerbedekking klik (draai)knoppen 🤓

6 hours ago, Pieterke said:

🤔 Och nee Eric, zo'n zeikerd ben jij niet, je kunt er nog mee 😃😃. De <€8,- matten gewoon met goeie klitteband vastzetten 🤐. Sommige hebben ook bev.gaten der in zitten, en wie weet past dat op die Ford vloerbedekking klik (draai)knoppen 🤓

Ik zal eens kijken of ik die matjes kan vinden....

gr.

Eric, geef een reactie terug wat jouw ervaring daarmee is met zo'n niet orginele automatten als je slaagde 😊. Het is een leuke conservatie hierover, we hoeven niet altijd serieus en stijf te doen 😟

Was een paar jaar geleden dat gestofzuig beu en heb goede rubberen matten gekocht bij de Euroshop in Belgie.

Gewoon afspoelen of bij hardnekkig vuil eerst even borstelen en schoon.

Ik heb ook rubberen matten gekocht voor in de winter. Is inderdaad een uitkomst, want als ik zie hoeveel troep daar op ligt dan ben ik blij dat ik dat niet in mijn stoffen matten heb.

Van de zomer gaan de andere matten wel weer terug.

Sign in to follow this