Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
bickel

De kogel is door de siรซsta kerk!

Recommended Posts

Was vergeten een nieuw topic aan te maken en goed voor de Offtopic meukafdeling, omdat het geen feit is ๐Ÿฅบ.ย 

Daar zitten wij dan als vlotte sukkels ๐Ÿ˜’.ย  Nog maar 100km/uur overdag, Tristan met de polittieke zelfmoord kogel die is door de kerk, mensen ๐Ÿฅบ. Maar met s'avonds komen/kunnen we met zijn allen (tja, bijna@allen) de snelweg op gaan omย  ons nog te kunnen uitleven en net doen alsof stikstof en dus teveel mensen/km2 niet bestaat ๐Ÿค”๐Ÿ˜?

@Tristan, de polittieke zelfmoord voor rechts is nu een feit ๐Ÿ˜Š, tenzij wij met z'n allen van die automatische hangzitbank afkomen en met de boeren/industrie samen het Malieveld/Museumplein gaan bestoeren, dus al toetterend de Fiesta's/Vag/Citroenen en gechippte traktoren met ๐Ÿ˜  kijkers racend en vliegend over dat Malie/Museumplein!

Kom mensen, Tristan/Willem/Robert/Pieterke/Henk en Dick + (bijna) heel de rest, als wij rechtse politieke zelfmoord willen voorkomen ๐Ÿ˜ณ, dan moeten we wel in actie komen ๐Ÿค”.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen willen opstaan voor het ideaal ๐Ÿ˜Š? Laat maar eens horen?ย 

1 hour ago, Patman said:

Ehhh, waar gaat dit over?๐Ÿ™„

Denk dat er binnenkort 100 op de snelweg gereden mag worden ipv 130.

Bickel is niet echt heel duidelijk..zeg maar

Ja Peter is niet heel stikstof duidelijk, dacht ik ook ๐Ÿค”. Hij roept mij en jullie wel op om mee te gaan naar Den Haag, om te voorkomen dat rechts politieke zelfm*ord gaat oplopen! Maar we hebben nog Thierry (FvD) en Geerd (PVV) de redders van rechts, en dus de redders van 130km op de snelweg. Zo denk ik die gaan het nu maken, @Robert en Patrick ๐Ÿ˜ƒ.

Als de oproep komt, van bovenstaande rechtse heren ga ik mee naar Den Haag, zeker weten. En jullie blijven mooi thuis ๐Ÿ‘.ย 

37 minutes ago, Franciscus said:

@bickel, @Pieterkeย Die 100 km/h geeft ook de mogelijkheid om 1 op 22 km te rijden met onze benzine Fiesta'sย ๐Ÿ˜

Het is een voortreffelijk idee, ik was er nog niet op gekomen :-) , maar 't lijkt me welย  e r gย  overdreven.........

On 13-11-2019 at 15:21, Franciscus said:

@bickel, @Pieterkeย Die 100 km/h geeft ook de mogelijkheid om 1 op 22 km te rijden met onze benzine Fiesta'sย ๐Ÿ˜

Dat klopt helemaal Bob, en is ook deย  bedoeling, met daar is de neerwaartse gedwongen rechtse Mark Rutte ook op uit ๐Ÿ˜ƒ.

De schatkist bijvullen dat lukt wel op andere manieren ๐Ÿ˜. Bv. door de boetes/+benzine en luxe flink hoger te belasten. Dan gaat de massa vanzelf met minder diepe getrapte voet en gezonder tja, leven ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜, op de volhouders/verslaafden +chippers na ๐Ÿฅบ. Net als volhouders/ontkennend verslaafd bij roken en te veelย  chocolaatjes + vette hap, daar zijn ze ook bezig om bij duidelijke eigen schuld meer een dikkere premie BULT ๐Ÿ˜’.ย 

Het is ook overdreven, ๐Ÿง als je er zelf niet in geloofd ๐Ÿ’ฏ of het zeker ontkend!

@Ron, we hebben nog hoop op Baudet en Wilders dat is al eens hierboven aan gehaald. ๐Ÿ˜ƒ

On 12-11-2019 at 18:10, Patman said:

Ehhh, waar gaat dit over?๐Ÿ™„

Over ๐Ÿ’ฏ Patrick, het ongelofelijke is gebeurd! Mark en de vvd gaan door een diep dal? Tenzij er loviale mensen zijn die niet over parade๐ŸŽtjes vallen ๐Ÿ˜’!ย 

Patrick ze willen zelfs de kat๐Ÿ˜ฝten gaan aanlijnen vanuit Brussel, tewrwijl de ๐Ÿ˜พ een roofdier is!! En de ๐Ÿš—๐Ÿš˜ gaan ze dus ook aan het stickstof lijntje houden, Oorzaak, omdat er teveel ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™Šย  ย  ๐Ÿ™Ž (๐Ÿ•ต 519milj. alleen al in de 27EU lid staten) ๐Ÿ‘ฆ zijn en dus niet die ๐Ÿ˜ผ๐Ÿ˜บ en ๐Ÿš˜๐Ÿš— zijn de oorzaak!ย Je moet bij de bron beginnen, niet alleen je eigen straatje maar blijven poetsen/schoonvegen ๐Ÿ˜ฒ!ย 

Wat, wat is dat, katten en auto's aan de lijn?

Ik ga toch op Thierry stemmen van na volgend jaar! Maar de kans is wel groot dat de kuddemassa de aangekondigde beknibbelingen van 2019 al zijn vergeten! De mens heeft een slecht hold-on geheugen, en dat is een voordeel!ย 

Zoiets was na 1973 de toenmalige oliecrises en we moeten dus toendertijd van de kolen/turf af, ook het geval. Nadat Joppie den ๐Ÿฆ‰ verkondigde "het WORDTย nooit meer van wat het WAS"! Nu dus wij, we rijden al die jaren erna geen km minder OM, alleen een klein beetje schoner op hufters na dan ๐Ÿ˜Ÿ. Alleen moeten wij weer nu eens switchen ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜. Dat is (pas) weer front nieuwsย โ˜บ๏ธ.ย 

Sign in to follow this  

ร—