Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
MartinST-line

-

Recommended Posts

De CEUK mistlampen zijn een aanrader, heb ze zelf ook en bevallen goed. De achterlichten zijn erg fraai geworden!

De 205/40 R18 banden bestaan alleen als zomer- en winterband, niet als allseason. Wat ga je doen in dat geval aangezien je nu allseasons hebt?

Succes met de verdere updates! Leuk om het te volgen.

21 minutes ago, Franciscus said:

De 205/40 R18 banden bestaan alleen als zomer- en winterband, niet als allseason.

En als winterband is het aanbod zeer beperkt en stevig geprijsd. Ik had in dat geval denk ik de huidige set gehouden voor de winter. Zag trouwens deze week wel een 18" Rock Metalic Machined set voorbij komen op Marktplaats.

Mooie ST-Line!

Ik heb mijn achterlichten precies hetzelfde gedaan maar met iets minder donkere tint:

MgAMgzr.jpg

Ik heb overigens nog 12mm spacers van Pumaspeed liggen. Vond deze voor mijn ST iets teveel.

Helemaal omdat de ST-velgen standaard al verder naar buiten staan dan andere Fiesta velgen.

http://www.pumaspeed.co.uk/product-Pumaspeed-Racing-12mm-4-Stud-Wheel-Spacers_18066.jsp

De grote ST-kappen zijn overigens alleen in primer te bestellen en moeten dan gespoten worden.

Je kunt net zo goed je huidige kappen laten spuiten of wrappen.

Sign in to follow this