Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
bickel

Subsidie verhoging e-auto's

Recommended Posts

Merkel gaat de subsidie op e-auto's met 50% verhogen stond in de AD 🧐, en dat is goed nieuws! Omdat das volk anders niet veel eigen iniciatief neemt voor die grösse wende 😏! Hier gaan we terug naar Max. 100km's, (misschien zelfs een keer op zondag met de 🚴) zelfs de rechtervleugel heertjes/dametjes 🙇🤦 zijn er bespreekbaar ervoor ☺️. De dikkere BMW/Tesla wagens rijders die 4 jr. terug nog de Max. 130km's invoerde als trotse rechter prestatie 🤔. Is wel een beetje vreemd die rechter wende nu! Zouden ze Angela Merkel nalopen als leidende haar christelijke voortrekkersrol? 

🤔 Is het waarschijnlijk toch zo erg gesteld met de leefomgeving, omdat er veel teveel mensen zijn (>519milj. in de EU) die massaal niet kunnen tellen, en zeker niet collectief kunnen tellen! 

Maar die wende komt, of je het keert of niet, hij komt ☺️

Chippen heeft geen bijna geen zin meer, omdat je nu veel te vlug aan die rechterse komende 100km's komt 😏. Boetes vliegen omhoog, door die wende 🥺. Mooi ! 

Ja Peter, die omslag komt er, of jij en ikke en zij het keren of niet, hij komt 😏.

De VAG (Volkswagen) gaat vanaf 2030 alleen nog maar E-auto's produceren, en dat is nog maar 10jr., daar gaan zij zich voor(op) inzetten 😒, belachelijk denkt men nu?!

In New Delhi en GoangDong /SjengHenzen daar stikken zij wat voor, van wat wij allen willen hebben, ja het klopt voor een habbekrats, ook ikke 😏!

Is de NL niet een van de grootste vervuilersvan deze EU! Nog erger dan armzalig Polen 🤔! Het minst groene stoom producent, en nu willen ze overal bio (pellet) centrales neer gaan zetten, is helemaal niet groen! Phu, wat intreseert mij dat, ZEGT MEN nu 😯! Als IKKE maar .....? 

Er komt weer een gezondheidspartij erbij na de boeren in oprichting!!! Zo verdeeld is de VOC NL met zijn 35partijen en partijtjes 😌 Zie je allemaal in de DE of FR niet 

Het is een zootje wat we er gezamenlijk van maken 😊! Komop VOC NL, de schouders eronder Ego niks nutten 🤔

Die 50% subsidieverhoging ging over de oosterburen als ik het goed heb

De subsidieverhoging in DE heeft (uit de industrie te horen) het voornaamste doel om de achterstand, want die is er, weg te poetsen door innovatie aan te moedigen. Duitsers kopen toch vaak Duitse auto's, dus wat men hoopt dat als gevolg heeft dat ze niet allemaal i3's gaan maken maar werkelijk bruikbare wagens met goede raduis.

Vanuit de kopers wil men ze van de diesels af hebben. De oosterburen (de klanten) zijn nog niet echt warm te krijgen voor e-bakken daar ze allemaal diesels hebben. Afgelopen weekend op een meeting bij hen (ik doe wat vrijwilligerswerk wat zich voornamelijk in Duitsland afspeeld) waren er twee M3's, wat standaard merc's en een Ford Mondeo, allemaal Diesels. Mijn Fiesta was de enige benzinewagen daar aanwezig. 

De 130 zie ik ook nog niet zo snel verdwijnen omdat dat politieke zelfmoord is. Zal wel 100 worden rond de natuurgebieden en verder hetzelfde blijven.

Overigens ben ik het niet met je eens dat chippen geen zin heeft. De meeste winst haal je dan bij het wegrijden bij een stoplicht en dat blijft toch wel leuk (meer koppel dan pk's dus). Op de drukke NL wegen heeft 130+ rijden toch weinig nut.

Overigens voor de grap nog even 180 aangetikt zondag op de A30 in Duitsland maar het was nog wat vochtig op de plek waar het rustig genoeg was dus veel harder had ik weinig zin in. Die betonplaten werken niet echt mee met regen.

Betonplaten is een rem op 😬😒, met goedkoop leggen die betonplaten 🤓

Nu zie maar weer, de natuur gaat winnen 😌. vroeger dacht men die beken moeten recht, het achterland moet snel (VOC mentaliteit winst) droog 🤓. En nu de laatste jaren komt men er achter het is veel te droog met teveel stikstof (wat men al 40jr. wist! !), die beken moeten weer krom dus meanderend 🐛..Het water ging te vlug eh,eh?? weg! Tja , je houdt zo wel werk ! Maar wat iintereseert mij dat nu? Niks 😒?

Sign in to follow this