Jump to content
Fiestaclub.nl
DJ85

Kenteken verlichting

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn kentekenverlichting veranderen, voor led, wit of blauwe gloed, weet iemand waar ik die kan vinden voor niet al te veel geld? Zat zelf al op Ali Express te kijken maar geen idee wat goed is. Ik heb een Fiesta MK7, en zijn er ook dagrijverlichting te verkrijgen? of is dat lastig te plaatsen en te installeren?

Hallo Dave,

Een ding weet ik zeker, neem ze niet van Ali want daar heb ik echt slechte ervaringen mee. Beide geplaatste LED's  werden loeiheet, de printledjes begonnen te stoppen met hun emissie en te stink naar de bekende verbrande transistor lucht. Betaal wat meer en ga naar een goede autoonderdelenzaak zoals Autoelektra voor advies.

Heb zelf witte led,s gewoon op 1 van de bekende auto onderdelen sites gekocht, dacht iets van 30 euro.

Werken prima !

Ik heb een setje van Autobeam.. daar komt echt een hele bak licht vanaf. 

Gecombineerd met LED achteruitrijlichten.

Cny5lge.jpg

On 3-11-2019 at 22:13, allesklusser said:

Hallo Dave,

Een ding weet ik zeker, neem ze niet van Ali want daar heb ik echt slechte ervaringen mee. Beide geplaatste LED's  werden loeiheet, de printledjes begonnen te stoppen met hun emissie en te stink naar de bekende verbrande transistor lucht. Betaal wat meer en ga naar een goede autoonderdelenzaak zoals Autoelektra voor advies.

Voor de kenteken en interieur verlichting heb ik gewoon deze van ali en daar rijd ik al 1,5 jaar mee rond en geven prima licht.
Toplaagje is van soort rubber en ze worden helemaal niet warm. Magoed, het blijft Ali, dus je moet ook net een beetje geluk hebben. 
Je weet vooraf dat je wellicht geen kwaliteit krijgt, maar ik ben dik tevreden.

https://www.aliexpress.com/item/32753832733.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dZRbPQL

Overig (koplampen / knipperlicht / achteruit rij licht) heb ik ook van autobeam.
Zij mijn topic voor interieurlicht.

H0pXOx8.jpg

KJ4ERxI.jpg

@allesklusser en @Tim.A Bedankt voor de reacties, ik ga ze misschien dan wel bestellen, trouwens dit is gewoon lampje vervangen toch? 

@Tim.A Wat voor H7 heb je erin gedaan? en die Fiesta 3e remlicht sticker waar kan je die kopen? 

12 hours ago, DJ85 said:

@allesklusser en @Tim.A Bedankt voor de reacties, ik ga ze misschien dan wel bestellen, trouwens dit is gewoon lampje vervangen toch? 

Jep !

12 hours ago, DJ85 said:

@Tim.A Wat voor H7 heb je erin gedaan? en die Fiesta 3e remlicht sticker waar kan je die kopen? 

Koplampen (ik heb projectorlampen) 6500K led

https://autobeam.co.uk/collections/fiesta-mk7-5-2013-2017/products/h7-led?variant=29376902161

Sticker....heb eigenlijk geen idee.

Ik zie dat ze ook op ali express staan, maar daar had ik hem niet van.

Aah oke super,volgens mij heb ik de zelfde koplampen als jou, is deze makkelijk zelf te plaatsen? en moeten ze dan nog opnieuw worden afgesteld? en ook goed voor de keuring?