Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
William73

FF voorstellen

Recommended Posts

Vandaag onze Focus 3.1 wagon ingeruild tegen een Fiësta. De vrouw krijgt een leaseauto Ze bestelde zojuist een Mondeo Hybrid in de titanium trim, en dan is een focus als "bij" auto overdreven. Het is een Fiesta STline 100 pk met slechts 8000 km geworden. Ik was blij verrast tijdens de proefrit. Wat een lekker bakkie. Ik word lid van de fiëstaclub om op zijn tijd eens te snuffelen naar van alles en nog wat. 

Screenshot_20191028-203119.jpg

Welkom William. En de vrouw besteld een lease Mondeo half conventioneel en electrisch 😏 ! Maar de/een StLine is dan toch ook een beetje overdreven, in mijn ogen gezien natuurlijk 🤔. Maar goed, hippen kun je hem nog altijd naar 150ps wat nog vlotter is. 

9 hours ago, Pieterke said:

Welkom William. En de vrouw besteld een lease Mondeo half conventioneel en electrisch 😏 ! Maar de/een StLine is dan toch ook een beetje overdreven, in mijn ogen gezien natuurlijk 🤔. Maar goed, hippen kun je hem nog altijd naar 150ps wat nog vlotter is. 

Ja, maar wilde wel een beetje "overhouden", kom vanuit een 125 pk focus. En als het om de beslissing van de zakelijke auto gaat, ik probeer het autobeleid van het bedrijf niet te begrijpen. En daarbij, het is wel een heel mooie auto om te zien en het vermogen is ook meer dan aardig.

Welkom William!

Laat je niet van de wijs brengen over wat anderen vinden over een ST-Line. Het is en blijft een fraaie uitvoering!

Welkom en lekker wagentje! Is met 8000km gewoon als nieuw denk ik.