Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Ritchie72

Telefoonhouder

Recommended Posts

Heeft iemand deze telefoonhouder/lader geinstalleerd of laten instaleren door Ford ?

https://www.ford-accessoires.nl/infotainment/overig-infotainment/powermount-systeem/2332681?model=fiesta&year=2017

Of hebben jullie misschien andere alternatieven.

Ik heb een Samsung Galaxy S9 en een Ford FIesta Ecooboost Titanium MK8

Ik vind het belangrijk dat de telefoon in handbereik zit.

Dan moet Ford toch sterke plaktape mee leveren vvor de telefoonhouder voor met belasting van die telefoons op de houder 🤔, (schroeven kan ook maar dan krijg je gaatjes 😬)! Je hebt even goed een laadkabel lopen van de USB poort of sigarettenplug op de midden console 😯. Trouwens een aardige prijs van E121,- van Ford 😬😟.

Richard, Aliexpress/Ebay heeft cheaper zat alternatieven voor draadloos opladen 🤓 zoekt op "draadloos opladen"/bestel en gij zult vinden 😌. En trouwens ik zelf hoef niet zo bereikbaar te zijn, als men niet terug beld is het ook niet belangrijk geweest voor al die flauwe kul! En zo zie ikk dat 😃.

Bij mijn vorige auto had ik gewoon zo'n magneetje die aan het ventilatierooster was geklikt. Werkte verrassend goed eigenlijk, maar dan 'mis' je dus wel een ventilatierooster. Weet niet of dat een probleem is. Andere optie die mij te binnenschiet: zo'n houder die je in je bekerhouder kan zetten. Is alleen even de vraag of je 'm dan op de goeie plek hebt zitten (hoe hoger op het dash, hoe beter naar mijn mening).

O Leon, 🤔 ventilatie rooster! Och dan wordt de immer watsappende/sms'ende/bellende slimme telefoon ook goed/beter  gekoeld en raakt niet gauw over verhit! Tenzij jij een koukleum bent 😊

Sign in to follow this