Jump to content
Fiestaclub.nl
Ventrigo

Ford Fusion+ Futura 2008

Recommended Posts

Wij komen van een Daihatsu Cuore 2004 ( race monster editie). Vanwege gezinsuitbreiding zochten we toch iets groters en kwamen we bij de Ford Fusion terecht. Na een hele hoop succesvolle kilometers zijn er toch een paar dingen die me stoorden.

Bij het wegrijden en langzaam rijden voelde ik een soort van tikkend geluid tegen de onderkant als ik mijn voet liet rusten.

Ook tijdens het rijden maar ook in stilstand schiet de deurvergrendeling erop en eraf binnen een seconden.

Vanwege bovenstaande twee punten wil ik graag kijken of ik er met jullie uit kan komen wat er speelt en of ik het zelf op kan lossen.

P.s. Veerpootlager vandaag aan 1 zijde vervangen,maar krijg nu een hard tikkend geluid bij het rijden over een put en als het wegdek snel veranderd in hoogte (drempel/wegoneffenheid).

Welkom, jij heet toch Barry en met een Fusion, dus geen Fiesta 🤔

14 hours ago, Pieterke said:

Welkom, jij heet toch Barry en met een Fusion, dus geen Fiesta 🤔

Dank, ja ik heet Barry. Wij hebben een Fusion en geen Fiesta dat klopt. Mis ik iets?

Edit1: of is dit de geheime vraag of ik weet dat de Fusion op de basis van een Fiesta is gebouwd😜. Trouwens net de bout bovenop de veerpoot nogmaals aangedraaid en de "klonk" is nu weg. Hoop dat jullie me nog bij het andere euvel kunnen helpen?

Welkom op het forum.

Het is best wel verstandig om je probleem even apart te plaatsen bij "Onderhoud Reparatie en Problemen" Daar wordt wat drukker gelezen.