Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Ritchie72

Stoelverwarming

Recommended Posts

Ik wil bij de Ford dealer wellicht stoelverwarming laten inbouwen

Mocht dit kunnen, heb ik dan een vergelijkbaar systeem zoals het bij vele auto's standaard zit ingebouwd?

Heb een Ford Fiesta Titanium Ecoboost uit 2017 MK8

@Ritchie72 Op de Ford Accessoires Website kun je de twee opties zien (staan onderaan de pagina):

https://www.ford-accessoires.nl/Comfort?model=fiesta&year=2017

Denk niet dat het identiek is aan het systeem affabriek. Volgens mij krijg je een knopje op de zijkant van de stoel om de stoelverwarming aan te zetten.

@Ritchie72 Qua werking zal het gelijk zijn aan een af fabriek systeem. Vermoedelijk zullen de knopjes inderdaad ergens anders komen en niet op de plek zoals op de foto. Als je bijvoorbeeld parkeersensoren achteraf in laat bouwen, dan krijg je ook meestal een apart kastje o.i.d.

1187824_24.jpg?s=2000&h=2jmj7l5rSw

On 16-10-2019 at 08:49, Franciscus said:

@Ritchie72 Op de Ford Accessoires Website kun je de twee opties zien (staan onderaan de pagina):

https://www.ford-accessoires.nl/Comfort?model=fiesta&year=2017

Denk niet dat het identiek is aan het systeem affabriek. Volgens mij krijg je een knopje op de zijkant van de stoel om de stoelverwarming aan te zetten.

Bij mijn 2015 fiesta zit er inderdaad een knopje aan de zijkant van de stoel met 3 standen. Uit, middel en hoog. Passagierskant idem.

9 hours ago, Scarrrr said:

Bij mijn 2015 fiesta zit er inderdaad een knopje aan de zijkant van de stoel met 3 standen. Uit, middel en hoog. Passagierskant idem.

Bevalt het ?

Ik heb de auto pas sinds afgelopen zomer, dus nu begint een beetje de periode waarin in het ga gebruiken.

Tot nu toe wel erg fijn icm lederen stoelen. Helemaal als je lichaam nog goed koud is is een warme onderrug wel fijn. 

Omdat het met een schakelaar werkt, ben ik wel erg voorzichtig met het aan/uitzetten. Ik neem aan dat er voorzorgsmaatregelen zijn getroffen, maar ik zet hem altijd uit als ik de auto parkeer. Omdat de knopjes niet in je zicht zitten heb je geen visuele bevestiging van de stand van de stoelverwarming.

Sign in to follow this