Jump to content
Fiestaclub.nl
Frozen Martijn

Frozen Fiesta ST-Line MK7.5

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Al een tijdje op dit forum en moest wachten totdat ik de auto binnenkreeg.
Werk zelf bij de Ford dealer en moest helaas wachten tot de verkochte auto van de klant binnen kwam zodat ik hun inruil auto weer kon overnemen via de zaak.

Maaar, vrijdag binnengekomen en zaterdag gelijk het één en ander aan laten passen:

-Eibach Spacers 15mm voorzijde
-Eibach Spacers 20mm achterzijde
-Eibach verlagingsveren
-ST achterbumper
-Maxton Diffuser
-Aliepovic uitlaatsierstuk
-Autobeam dimlicht LED
-Autobeam knipperlichten LED rondom (erg fel, wel mooi!)
-Korte antenne

Volgende week komen de originele ST-Line 17''' eronder

Eventuele plannen als de directie/vrouw akkoord geeft, het is tenslotte haar auto..

- REVO Chiptuning
- Spacers en remklauwen zwart of antraciet maken
- Maxton Spoiler lip aan de voorzijde
- Klep voor de uitlaat voor meer geluid

Iemand anders nog ideeën? laat het gerust weten!

Als iemand mij uit kan leggen hoe ik hier fatsoenlijk foto's kan uploaden graag, wat een hel is dat zeg..
EDIT: Dankjewel @Gio eindelijk gelukt haha!

Alvast bedankt!

mPNNx4y.jpg

clb22Ma.jpg

24tKlIq.jpg

UUthCFl.jpg

n7B6ky0.jpg

Zo zeg, dat klinkt allemaal erg goed wat je hebt aangepast.😎

Nu ben ik erg benieuwd naar foto’s. Ik heb zelf nog geen foto’s geplaatst, maar heb in het verleden gebruik gemaakt van een externe fotohost als imgur. Er zijn hier vast mensen met meer tips.

Ja gewoon via imgur uploaden de links kopieren en rechts onder boven de Submit knop ''insert other media'' klikken. Dan kan je via URL (link) je plaatje toevoegen, dat is zo:

mM2aDOo.png

Eventueel kan je ook nog een stukje text selecteren en via de knop ''Link'' (het kettingkje) een URL toevoegen. Dan komt je plaatje niet in beeld maar kunnen wij op het stukje text wat jij gekozen hebt klikken om je foto te openen. 

Something like THIS!

Suc6!

55 minutes ago, Gio said:

Ja gewoon via imgur uploaden de links kopieren en rechts onder boven de Submit knop ''insert other media'' klikken. Dan kan je via URL (link) je plaatje toevoegen, dat is zo:

mM2aDOo.png

Eventueel kan je ook nog een stukje text selecteren en via de knop ''Link'' (het kettingkje) een URL toevoegen. Dan komt je plaatje niet in beeld maar kunnen wij op het stukje text wat jij gekozen hebt klikken om je foto te openen. 

Something like THIS!

Suc6!

Haha, dankjewel is gelukt nu!

1 hour ago, MartinST-line said:

Zo zeg, dat klinkt allemaal erg goed wat je hebt aangepast.😎

Nu ben ik erg benieuwd naar foto’s. Ik heb zelf nog geen foto’s geplaatst, maar heb in het verleden gebruik gemaakt van een externe fotohost als imgur. Er zijn hier vast mensen met meer tips.

Foto's zullen er hoe dan ook komen haha!

Heel mooi!😎

Verlaging i.c.m de spacers geven het een mooie ‘stance’ zeg maar. Merk je nog iets met rijden met de spacers? Geen trillingen oid of juist strakker op de weg?

Dat uitlaatsierstuk is volgens mij van Akrapovic😁

1 minute ago, MartinST-line said:

Heel mooi!😎

Verlaging i.c.m de spacers geven het een mooie ‘stance’ zeg maar. Merk je nog iets met rijden met de spacers? Geen trillingen oid of juist strakker op de weg?

Dat uitlaatsierstuk is volgens mij van Akrapovic😁

Dankje!

Ik vind m met de verlaging en spacers (tegelijk gemonteerd) nog meer als een blok op de weg liggen. Geen trillingen of dergelijke als goed schoon geschuurd bij de naaf. 

Uitlaatsierstuk is van ome Alie,  maar maatje van me heeft dezelfde er al 10.000km onder bij zijn eigen auto en nog steeds netjes,  niet alles is slecht haha(:

Haha.. toch wel van Aliexpress..ach ja, maakt ook niet uit. Ziet er prima uit.

Bedankt voor je feedback over de spacers. Die wil ik waarschijnlijk ook monteren bij mijn toekomstige st-line. De standaard velgen en vooral achter staan mij persoonlijk te veel naar binnen in de wielkasten.

Just now, MartinST-line said:

Haha.. toch wel van Aliexpress..ach ja, maakt ook niet uit. Ziet er prima uit.

Bedankt voor je feedback over de spacers. Die wil ik waarschijnlijk ook monteren bij mijn toekomstige st-line. De standaard velgen en vooral achter staan mij persoonlijk te veel naar binnen.

Dat is ook de reden dat ik ze heb gemonteerd, download de app van autodoc,  heb je vaak 26% korting! Komt uit Duitsland en je kan gewoon de originele artikelnummers invoeren.