Jump to content
Fiestaclub.nl
Ritchie72

Hardeschijf

Recommended Posts

Ik wil in de middenarmsteun een 2.5" hardeschijf gaan gebruiken voor al mijn CD's (WAV), hoe groot mag deze maximaal zijn ?  

Ford Fiesta Titanium MK8 uit 2017

Via USB begrijp ik? Is dat sowieso verstandig i.v.m. de bewegingen van de auto? Nieuw voor mij dat dit zou kunnen dan.

6 hours ago, Ritchie72 said:

Ik wil in de middenarmsteun een 2.5" hardeschijf gaan gebruiken voor al mijn CD's (WAV), hoe groot mag deze maximaal zijn ?  

Ford Fiesta Titanium MK8 uit 2017

Max 8 gig dat werkt redelijk goed ,iets meer kan maar werkt net goed( traag ) en de USB kan niet altijd voldoende spanning aan de harde schijf leveren Daarbij op een 8 gig stick kan je heel wat mp3 op kwijt 

2 hours ago, allesklusser said:

Via USB begrijp ik? Is dat sowieso verstandig i.v.m. de bewegingen van de auto? Nieuw voor mij dat dit zou kunnen dan.

Harddisks kunnen tot 250G hebben zonder problemen. Als je dat veroorzaakt heb je meestal andere problemen of heb je het ding tegen een metalen blok aangegooid.

Mijn 32Gb stick werkte prima. Gezien hoe de systemen opgebouwd zijn denk ik niet dat je het limiet gaat halen met een schijf (ligt op de 128 PetaByte voor exFAT). Hij kan mogelijk wel moeilijk gaan doen als die verkeerd geformatteerd is, maar zo lang je dat 'standaard' doet en niets raars doet zal het wel vlot lopen.

6 hours ago, BlackFocus said:

Max 8 gig dat werkt redelijk goed ,iets meer kan maar werkt net goed( traag ) en de USB kan niet altijd voldoende spanning aan de harde schijf leveren Daarbij op een 8 gig stick kan je heel wat mp3 op kwijt 

Er komt juist geen MP3 op (zie topic), ik heb de bose speakers, dus wil het beste audio formaat gaan gebruiken

Ik zal zowiezo de externe 2.5 " hdd met dubbelzijdige tape bevestigen.

1 hour ago, Ritchie72 said:

Heb ik gelezen hoor hoop alleen voor je dat sync het allemaal goed slikt 

Thanx allemaal, het werkt prima, alles staat erop in FLAC en WAV, geen mp3 meer in de auto, heb niet voor niks Bose speakers

3 hours ago, Ritchie72 said:

Thanx allemaal, het werkt prima, alles staat erop in FLAC en WAV, geen mp3 meer in de auto, heb niet voor niks Bose speakers

Ok das mooi iets wat ford ook niet weet/verteld Hoe groot is je schijf geworden?En kwa snelheid voor naar volgende nummer/album gaat dat vlot ?

Ja, gaat prima.

Ik vind de handleiding wat betreft SYNC 3 zowiezo erg summier