Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Vroemvroem

Hulp vraag: Ford Fiësta 1.0 65pk

Recommended Posts

Hej allemaal,

Ben relatief nieuw op het forum en sinds afgelopen maandag eigenaar van een Ford Fiësta Style uit 2015. 

Op zich een hele nette auto. Ik had al eerder Fiësta gereden voor mijn werk, maar dit was een volledig aangekleden Titanium MK8 dus in dat opzicht niet te vergelijke. 

Ik heb nog wel een wenslijstje voor mijn nieuw aangekochte auto. Zelf heb ik echt 2 linkerhanden dus ben ik niet geschikt om iets aan de auto te wijzigen. Zijn er mensen op het forum die, tegen een vergoeding, de volgende zaken kunnen doen (in volgorde van prioriteit):

1. Begrenzing van de motor afhalen zodat deze 80pk heeft. 
  2. Plaatsen andere luidsprekers (ik laat maar graag adviseren maar moet geen fortuin kosten bv. de Pioneer speakers die Ford zelf op de site heeft staan).
    1. Optioneel: Plaatsen subwoofer onder stoel.
  3. Retrofit cruise control d.m.v. nieuw stuur óf plaatsen inleg unit zoals beschikbaar op Aliexpress (https://tinyurl.com/y5ma5x2p) en activeren d.m.v. OBD.
  4. Retrofit mistlampen en activeren d.m.v. OBD. 

Geen idee wat het eventueel zou moeten kosten om één en ander te laten doen. Dealers vragen er in ieder geval goud geld voor, maar is soms wel erg extreem. Mocht iemand ervaring hebben met bovenstaande en iets kunnen doen dat hoor ik graag een prijsopgaaf. 

Mocht er extra informatie nodig zijn, schroom dan niet om contact op te nemen. 

Alvast bedankt!

Sign in to follow this