Jump to content
Fiestaclub.nl
Aarnout

Welk merk koplamp Mk 6.5

Recommended Posts

Hallo, na een paar polijstbeurten de afgelopen jaren wordt het nu tijd voor een nieuw paar koplampen voor mijn mk 6.5.

Iemand op het forum enige ervaring met de vele aftermarket merken op het web ?

Heb niet zo,n groot budget dus Hella of Bosch zullen het niet worden denk ik.

Alle info is welkom.

Wij hebben wel eens wat spullen van het merk TYC laten komen. Dat zag er allemaal prima uit en paste netjes. Met van Wezel bumpers ging het helemaal fout en durf je over hun koplampen niets te zeggen. Verder er is nog Diederichs wat n.m.i. ook goed in orde is. Pas op voor de prijsverschillen hier en daar voor dezelfde merken. Zag dezelfde koplampen op een website die zeggen zeer voordelig te zijn € 40,= meer vragen.

Misschien is dit een idee, zijn wel grijs/zwart: https://www.ebay.de/itm/Scheinwerfer-Set-fur-Ford-Fiesta-VI-05-08-in-Schwarz-Grau-H4-links-rechts/381959997118?fits=Model%3AFiesta+V&hash=item58ee9706be:g:WXkAAOSwNURbQGxc

Bedankt voor de link, was ook op TYC en Diederichs uitgekomen.  Maar dan komen ze op 65 euro per stuk.

Via jou link scheelt dat gauw 30 euro per set voor die TYC,s dus ga ik die maar eens proberen.👍

Heb toch voor de TYC set gekozen, alleen een vooraf foto vergeten.🙄

Pasvorm is prima !

Heb er ook gelijk een paar Philips extreme vision lampjes in gedaan.

20190927_131045-2268x3024-567x756-600x800.jpg

Ben nog wel even naar de kwikfit geweest, schenen in de cabine van vrachtwagens blijkbaar.  👀

Nog bedankt voor de tip trouwens. 👍