Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Leon Fiesta

Deuren en achterklep ontgrendelen met afstandsbediening MK8

Recommended Posts

Hoi, vraagje voor de overige MK8-rijders. Als je de auto ontgrendeld met je afstandsbediening, gaat dan alleen de deur bij de bestuurder van het slot af of ook alle andere portieren en achterklep? Ik zou zweren dat één druk op de knop altijd de hele auto ontgrendelde, maar sinds kort wordt alleen het bestuurdersportier ontgrendeld. Bij twee keer drukken gaat de hele auto van het slot af. Ik heb dat echter niet zelf aangepast (niet bewust althans :grin:). Iemand enig idee hoe dat zit?

🤔 In jouw clustermenu kun je dat aan of uitvinken!  > Instellingen , voertuig instellingen enz.  😙!

OK bedankt, zal ik vanavond eens naar kijken. 100 punten dat ik dat niet zelf handmatig heb ingesteld/aangepast, maar het zal wel :duim:

Je kunt dat ook aanpassen door 5 seconden op tegelijkertijd de open- en dichtknop op je afstandbediening te drukken, wellicht dat dat gebeurd is. En anders zit er een spook in de software 😆

1 hour ago, Franciscus said:

Je kunt dat ook aanpassen door 5 seconden op tegelijkertijd de open- en dichtknop op je afstandbediening te drukken, wellicht dat dat gebeurd is. En anders zit er een spook in de software 😆

Eén van de twee moet het dan geweest zijn, ik zet mijn geld voor nu even op de eerste optie 😅 Heb het zojuist weer terug aangepast, fluitje van een cent maar ik ben never nooit niet in dat deel van de instellingen geweest.

Sign in to follow this