Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
MartinST-line

Led mistlampen monteren Fiesta mk8

Recommended Posts

Ik heb onlangs een nieuwe Fiesta besteld en wacht met smart tot ie komt. Nu zag ik dat sommige mk8 eigenaren de halogeen mistlampen hebben vervangen door led exemplaren van bijv. Ceuk uit Engeland.Dat wil ik eigenlijk ook wel, maar krijg je geen foutmelding of iets anders als je de led lampen monteert? 

Geen foutmelding hier heb ze gelijk de eerste dag vervangen zitten er nu langer als een jaar in zonder problemen. 

@MartinST-line Ik heb ze ook en ook van CEUK. Je krijgt inderdaad geen foutmelding. Het hele peertje inclusief soort van koelvinnetjes (achterop het peertje) wordt vervangen.

Let wel op hoe je bij de mistlampen komt. Voor de ST en ST-Line is dat van voren via de bumper, zie ook het filmpje op website van CEUK. Bij de andere versies (Trend, Titanium) is dat via de wielkuip zoals ook in het instructieboekje staat.

Bedankt voor de reacties. Goed om te weten dat je geen storingen krijgt. Ik heb inderdaad al een youtube filmpje gezien van CEUK hoe je de lampen moet monteren. Zo te zien stelt het niet veel voor. Ik ga ze binnenkort bestellen.

Altijd opletten met kunststof kapjes die niet gemaakt zijn om iedere week te demonteren...

Zo ook met het eraf trekken van de kappen rond de mistlampen (ST-Line en ST), want die "vakjes" waar de pinnetjes in klikken gaan snel kapot. Bij mij is er ook ééntje kapot gegaan, maar dat zie je niet als je de kap netjes terugmonteert.

Sign in to follow this