Jump to content
Fiestaclub.nl
Ritchie72

Ford Fiesta1.0 EcoBoost Titanium , MK versie ?

Recommended Posts

Hallo,

Ik krijg binnekort de Ford Fiesta1.0 EcoBoost Titanium uit 2017, met het vernieuwde infortainment systeem, en o.a. bose speakers.

Nu kan ik nergens vinden, welke MK versie dit nu is. Wie heeft het verlossende antwoord.

PL839X_12_1.jpg

Mk8, en welkom. Mk8 is de enige met Sync3 (het entertainment systeem). Hij is dus van laat 2017 neem ik aan?

Thanx TristanT, ik weet niet exact van welke datum deze is.

Ik lees ook dat er mensen zijn die een MK 7.5 hebben, wat is dat dan voor model enz. ?

1 hour ago, Ritchie72 said:

Ik lees ook dat er mensen zijn die een MK 7.5 hebben, wat is dat dan voor model enz. ?

Dat is de vorige generatie (2013-2017 dacht ik) welke een body update was van de in 2009 uitgebrachten Mk7. Ze zijn mechanisch grotendeels hetzelfde maar enkele componenten, sommige motorversies en styling zijn geupdate. Ook zijn ze naar nieuwere wegstandaarden (denk banddruksensoren) gebracht.

On 26-8-2019 at 11:10, TristanT said:

Dat is de vorige generatie (2013-2017 dacht ik) welke een body update was van de in 2009 uitgebrachten Mk7. Ze zijn mechanisch grotendeels hetzelfde maar enkele componenten, sommige motorversies en styling zijn geupdate. Ook zijn ze naar nieuwere wegstandaarden (denk banddruksensoren) gebracht.

Je kunt de Mk7(,5) en Mk8 heel gemakkelijk uit elkaar houden als je naar de achterlichten kijkt. De Mk7 lampen staan rechtop en de MK8 lampen liggen horizontaal......

Simpeler wordt het nooit............