Jump to content
Fiestaclub.nl
Bauke

Nieuwe Ford Fiesta mk6

Recommended Posts

Goedenavond,

Bij deze wil ik me even voorstellen ( ik ben al lang geregistreerd maar heb mij  nog nooit voor gesteld.)

Ik heet Bauke en ik kom uit Grootegast ( Groningen ) 

Ben 33 jaar oud.

Heb al heel wat auto's gehad (jonge auto's / oude auto's)

2 week geleden heb ik een : Ford fiesta mk6  1.6 16v in mango orange gekocht.

de auto is van de buitenkant ST uitgevoerd. (interieur wil ik ook nog veranderen,maar heb nog geen net setje kunnen vinden)

Wel heb ik alvast een net ST stuur met airbag van een mk6,5 gemonteerd, pook , instaplijsten

en vandaag groot onderhoud gepleegd.

Bij deze een paar foto's :

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Welkom Bauke. Gave wagen nog zeg! Een MK6 aan de achterzijde en MK6.5 aan de voorzijde, maakt niet uit.

Dank jullie wel :)   de achterlichten van een mk6,5 passen die er zo in?   zit ook nog een beetje te twijfelen, deze erin laten of de 6,5 achterlichten. 

1 hour ago, Steelmaster said:

Welkom, gave kleur dat zie niet vaak

dankje! kleur zie je idd niet heel vaak.in het echt is die wel iets donkerder dan op de foto's.

11 hours ago, Bauke said:

Dank jullie wel :)   de achterlichten van een mk6,5 passen die er zo in?   zit ook nog een beetje te twijfelen, deze erin laten of de 6,5 achterlichten. 

In een MK6 kun je wel MK6.5 achterlichten plaatsen maar wel rekening houden met de bedrading wat betreft de achteruitrijlichten.

Welkom! Leuke MK6.(5?) velgjes zijn ook wel vet hoor. Net weer iets anders dan de ST velgen maar zeker net zo mooi!

Welkom! Wat een pracht exemplaar. Zelf in het verleden ook in een mk6 gereden met de 1.4 motor en 15" lm wielen met 5 brede spaken. Ding had echt een super wegligging.

On 8-9-2019 at 20:37, Skippy said:

Welkom! Wat een pracht exemplaar. Zelf in het verleden ook in een mk6 gereden met de 1.4 motor en 15" lm wielen met 5 brede spaken. Ding had echt een super wegligging.

Dankje wel!!  :)