Jump to content
Fiestaclub.nl
ldeijkva

Nieuw lid, Fiesta 2002

Recommended Posts

Goedemiddag. Hierbij even kort voorstellen. Mijn naam is Laurens, en sinds vorige week eigenaar van een blauwe Ford Fiesta uit 2002 (MK5?) met net aan 100k op de teller. Aangeschaft in Dirkshorn, en gezien het aantal kilometers wat ik per jaar af zal leggen verwacht ik de auto nog vele jaren in mijn bezit te hebben. Op technisch vlak is alles vooralsnog in orde. Aantoonbare geschiedenis met een aantal belangrijke onderdelen recent vervangen (distributieriem, remleidingen, wiellagers).

Ik sleutel zelf. Vooral ervaringen met motoren, en vanuit werk met woning-installaties. Ik ben hier op het forum terecht gekomen omdat ik op zoek ben naar informatie over de autoradio, en eventuele aansluitingsmogelijkheden van bluetooth modules. Ik zal hiervoor een topic starten in het juiste sub-forum.

Welkom Laurens, veel sleutel ervaringen. Distributieriem mk5  2002 🤔🤔. Multiriem zul je wel bedoelen ☺️

Thanks, is dus kennelijk een MK6. 😂 Mijn audio-wensen wordt een dingetje, zal wat anders moeten bedenken.