Jump to content
Fiestaclub.nl
Intruder1500

Advies bodykit/spoilerset MK7

Recommended Posts

Ik wil mijn Fiesta 1.6 Titanium,uit 2009, graag uitbouwen met een ST spoilerset, dus voorspoiler, sideskirts, diffuser, en dakspoiler. Waar zou ik die, buiten de dealer om, het beste kunnen bestellen met de beste pasvorm?

Kijk eens op verberk uden

Even uit het stof halen haha, weet iemand welke onderdelen allemaal op een Fiesta 2009 passen, en dan heb ik het over de nieuwere modellen ?

Volgens onderdelenlijn gaat het bouwjaar van 2008 tot en met 2017, dus de MK7, alleen heb ik diverse wagens gezien met name de ST's die hebben toch een totaal andere voorkant.
Passen bijvoorbeeld plaatdelen zoals spoilers, bumpers en dergelijke van 2010/11/12 ook op de 2009 versie ?

22 hours ago, jefke said:

Even uit het stof halen haha, weet iemand welke onderdelen allemaal op een Fiesta 2009 passen, en dan heb ik het over de nieuwere modellen ?

Volgens onderdelenlijn gaat het bouwjaar van 2008 tot en met 2017, dus de MK7, alleen heb ik diverse wagens gezien met name de ST's die hebben toch een totaal andere voorkant.
Passen bijvoorbeeld plaatdelen zoals spoilers, bumpers en dergelijke van 2010/11/12 ook op de 2009 versie ?

Yep gaat passen mk7 loopt tm2012 alleen de voorbumper past niet goed vanaf bj 2012 puntje van aandacht

Oke, thx. Dus tot en met 2012 kan ik alles gebruiken, na 2012 ook alleen de voorbumper niet, viel me al op dat inderdaad vanaf 2012 de koplampen aan de onderkant een rechte hoek hebben en daarvoor spits