Jump to content
Fiestaclub.nl

Recommended Posts

Hi,

Ik heb vandaag mijn Ford Fiesta (2009) opgehaald maar ik word nog niet helemaal wijs uit de carkit. Ik heb verbinding gemaakt met mijn telefoon en de nummers worden ook weergeven in het telefoonboek, weliswaar eerst achternaam en dan voornaam, maar goed. Maar bellen met de spraakbesturingbellen lukt niet, als ik het commando met de naam geef, is de reactie 'directory empty'. Weet iemand wat ik verkeerd doe? En kan ik die muts evt op de NL taal zetten?

Alvast bedankt! :)

Helaas heb je nog een oude versie van het bluetooth voicecontrol systeem. Hierbij moest je eerst de namen programmeren om de voiceccontrol te gebruiken. 
Je moet dus eerst je eigen stem koppelen aan een nummer. Het werkt niet echt fijn.

Dank je wel Harry! Waar kan ik vinden hoe ik dit precies doe? Ik ben normaal gesproken vrij technisch aangelegd maar ik zie dus echt nergens een optie tot instellingen of het toevoegen van contacten.

Ja dit heb ik straks geprobeerd, ik heb 4x het telefoonnummer opgenoemd maar steeds 'verstond' die troela het niet goed of miste gewoon 3 nummers 🤦🏻‍♀️