Jump to content
Fiestaclub.nl
MarcDH

Fiesta MK7.5 Black edition voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Marc, 22 jaar en ben sinds mei 2019 in het bezit van een Fiesta MK7.5 Black edition uit 2015 met ongeveer 30.000km op de teller. Hiervoor heb ik een Fiat Grande Punto 1.4 8v gereden, maar met deze auto was het lastig om lekker met het verkeer mee te komen. Nu met 140pk is dit geen enkel probleem :)

iMarkup_20190721_205855.thumb.jpg.5434010a499e876485c9e8fe9315be62.jpg

iMarkup_20190721_201449.thumb.jpg.114794aa736c2c98a214a5c4fb118c60.jpg

Ik heb hier de afgelopen maanden al veel rond gekeken en informatie opgedaan. Ik vond het dus onderhand wel tijd worden mezelf aan te melden en voor te stellen.

Ik hoop jullie allemaal nog te spreken.

Groetjes Marc

Marc welkom !!!!

Vet ding!

Ik ben zelf toevallig vorige week overgestapt van een Grande Punto naar een Fiesta Red Edition!

Welkom, ik ben ook vorig jaar van Punto Evo overgestapt naar Fiesta 😛 nadat de distributieketting gesprongen was.

On 23-7-2019 at 12:55, Scarrrr said:

Vet ding!

Ik ben zelf toevallig vorige week overgestapt van een Grande Punto naar een Fiesta Red Edition!

10 hours ago, Tim.A said:

Welkom, ik ben ook vorig jaar van Punto Evo overgestapt naar Fiesta 😛 nadat de distributieketting gesprongen was.

Leuk om te zien dat er meer mensen van de Punto naar de Fiesta zijn overgestapt 👊

13 hours ago, Tim.A said:

Balen! Ik heb veel geld uitgegeven aan een nieuwe ketting en toebehoren als voorzorgsmaatregel. Uiteindelijk gingen er andere dingen stuk.

Welkom, goede switch, ik ging ook van Fiat naar Ford.