Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Leon Fiesta

4x Michelin Pilot sport 205/45 R17, zeker 7 mm profiel

Recommended Posts

Te koop: zo goed als nieuwe banden (4 stuks, exclusief de velgen). Zijn nauwelijks gebruikt en hebben allemaal nog zeker 7 mm profiel. Type Michelin Pilot sport 205/45 R17, voorzien van velgrandbescherming. Dit zijn de OEM banden van de Fiësta MK8. Adviesprijs 150 euro per stuk, gemiddelde verkoopprijs rond 115 euro per stuk. Deze mogen weg voor minder, ik zit als forumprijsje te denken aan 350,- voor het geheel. Ik heb ze als combinatie gekocht met lichtmetalen velgen, maar die ga ik voor de winter gebruiken. Banden zijn dus over. Doe er je voordeel mee! Let op: het gaat dus om de banden exclusief velgen. Op te halen in Oldenzaal (Twente). Foto's heb ik op verzoek wel beschikbaar maar die voegen m.i. niet zo veel toe.

Welk type mps? De 4?

wat is de dot code? 

Thx

6 hours ago, Nor said:

Welk type mps? De 4?

wat is de dot code? 

Thx

Inderdaad de pilot sport 4. Ik zie hiet staan DOT FULL 03EX 0318. Verder is het 88W, extra load. Naja en verder staan er nog heel veel codes en teksten meer op maar neem aan dat je hier mee uit de voeten kan 😊

Ja thx... maar zie net dat ritje oldenzaal heen en weer tank benzine is en halve dag rijden. En dan nog de montagekosten per band (die bij nieuwkoop in zitten voor de 115€)...

Kan ik ze beter gloednieuw halen om de hoek 😉

Succes met de verkoop, voor iemand in je buurt leuke deal wellicht

Wat ik overal zie is dat die adviesprijzen exclusief montage zijn (rekenen ze ook zo 15 à 20 euro voor per band als je bij de grote bandenboeren kijkt). Maar als je heel Nederland door moet dan kan ik me voorstellen dat het minder interessant is inderdaad. Denk dat ik ze maar zelf op ga rijden, scheelt weer slijtage aan mijn 18" exemplaren (à 150 euro/s) :duim:

Sign in to follow this