Jump to content
Fiestaclub.nl
Rudy

Chroom lijsten Titanium

Recommended Posts

Ik heb een vraagje over de chrome lijsten van de Ford Fiesta titanium 2015. Waar zijn die lijsten van gemaakt en hoe reinigen jullie die? Gebruik je daar speciaal spul voor en zoja welke?

Alvast bedankt voor de reactie's!

Zijn ze nog mooi of hebben ze verwering erin?

Ik kreeg ze destijds weer goed glimmend met Belgom.

Hallo, nee er zit geen verwering in. Maar wil iets voor onderhoud. Kan ik dan ook Belgom ervoor gebruiken? 

Jahoor, maar er zijn héél veel poetsmiddelen te koop. Het is maar net wat je prettig vindt werken. Ik gebruik toevallig Belgom Alu omdat ik die nog had staan. Werkt goed 

Thanks voor je reactie! 

Ik gebruik gewoon autowas shampoo, daarna afdrogen en ze zien er als nieuw uit. Ik gebruik geen special spul ervoor.

Thanks Fika!

Ik was mijn auto (MK7,5 Titanium) altijd met Monello snow foam via een foamlans opzet stuk op de kärcher. Meestal van te voren nog wat bug squash er op van poorboys world.  Dit laat ik intrekken, daarna spuit ik de wagen af met water. Dan is de meeste zooi er wel van af. Door die bug squash gaan de dode diertjes er af als niks. Daarna hand was met Gyeon Q²M Bathe en droog hem met een microvezel droogdoek.

Chrome delen zien er nog altijd prima uit :-) ... is wel wat meer werk, maar met de hand wassen is nog altijd het beste.

Ik was mijn auto ook altijd met de hand. Heb je het beste resultaat. Thanks voor je tips.  Ik ga me er in verdiepen.