Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Pieterke

de rechter koplamp unit verwijderen mk8

Recommended Posts

Ik zal het bij de volgende beurt, van haar auto😁, aangeven bij de garage. Kijken wat ze er mee doen.

4 hours ago, Patman said:

Ik zal het bij de volgende beurt, van haar auto😁, aangeven bij de garage. Kijken wat ze er mee doen.

Klasse 👍, wie weet hebben zij er ook moeite mee 🧐🤨

Patrick, wanneer is die auto beurt? Ben ook benieuwd ernaar 😊. Je vrouw heeft toch ook een mk8 🤔

Edit: zij heeft een mk7,5 😲, zie ik nu 😊

Edited by bickel

On 13-8-2019 at 09:56, bickel said:

Patrick, wanneer is die auto beurt? Ben ook benieuwd ernaar 😊. Je vrouw heeft toch ook een mk8 🤔

Edit: zij heeft een mk7,5 😲, zie ik nu 😊

Beetje late reactie 😳 sorry

In Januari pas zag ik net...

11 minutes ago, Patman said:

Beetje late reactie 😳 sorry

In Januari pas zag ik net...

Effe ik reageren, Als je vrouw een mk7,5 heeft dat kan weer iets anders zijn dan mijn mk8 🤔! Patrick, maar evengoed kan nog 5mndjes duren eer die wat zeggen hierover!

En ik weet, die rotte pin onderzijde is het grootste probleem, krijg ik in t.t. de lamp unit los, dan wordt die pin aangepast door mij, aan de andere linker unit, die pin ook 😃, met platte zijkanten er aan gebracht (geslepen), desnoods de pin iets inkorten als dat het toe laat. Zodat die niet zo zwaar in de onderzijde geplaatste klemmen vast komen (gedrukt) zitten 😜!

On 22-8-2019 at 11:35, Pieterke said:

Effe ik reageren, Als je vrouw een mk7,5 heeft dat kan weer iets anders zijn dan mijn mk8 🤔! Patrick, maar evengoed kan nog 5mndjes duren eer die wat zeggen hierover!

En ik weet, die rotte pin onderzijde is het grootste probleem, krijg ik in t.t. de lamp unit los, dan wordt die pin aangepast door mij, aan de andere linker unit, die pin ook 😃, met platte zijkanten er aan gebracht (geslepen), desnoods de pin iets inkorten als dat het toe laat. Zodat die niet zo zwaar in de onderzijde geplaatste klemmen vast komen (gedrukt) zitten 😜!

Je krijgt de lamp er zo lastig uit, hoe voorzichtig je ook doet. Geef je iets kracht schiet ie ineens los en breekt het lipje af. Ködtsysteem dus, ik zie mijn vrouw dit niet doen onderweg...

Sign in to follow this