Patman Report post Posted August 11 Ik zal het bij de volgende beurt, van haar auto๐, aangeven bij de garage. Kijken wat ze er mee doen. Share this post Link to post Share on other sites
Pieterke Report post Posted August 11 4 hours ago, Patman said: Ik zal het bij de volgende beurt, van haar auto๐, aangeven bij de garage. Kijken wat ze er mee doen. Klasse ๐, wie weet hebben zij er ook moeite mee ๐ง๐คจ!ย Share this post Link to post Share on other sites
bickel Report post Posted August 13 (edited) Patrick, wanneer is die auto beurt? Ben ook benieuwd ernaar ๐. Je vrouw heeft toch ook een mk8 ๐ค?ย Edit: zij heeft een mk7,5 ๐ฒ, zie ik nu ๐!ย Edited August 13 by bickel Share this post Link to post Share on other sites
Patman Report post Posted August 22 On 13-8-2019 at 09:56, bickel said: Patrick, wanneer is die auto beurt? Ben ook benieuwd ernaar ๐. Je vrouw heeft toch ook een mk8 ๐ค?ย Edit: zij heeft een mk7,5 ๐ฒ, zie ik nu ๐!ย Beetje late reactieย ๐ณย sorry In Januari pas zag ik net... Share this post Link to post Share on other sites
Pieterke Report post Posted August 22 11 minutes ago, Patman said: Beetje late reactieย ๐ณย sorry In Januari pas zag ik net... Effe ik reageren, Als je vrouw een mk7,5 heeft dat kan weer iets anders zijn dan mijn mk8 ๐ค! Patrick, maar evengoed kan nog 5mndjes duren eer die wat zeggen hierover! En ik weet, die rotte pin onderzijde is het grootste probleem, krijg ik in t.t. de lamp unit los, dan wordt die pin aangepast door mij, aan de andere linker unit, die pin ook ๐, met platte zijkanten er aan gebracht (geslepen), desnoods de pin iets inkorten als dat het toe laat. Zodat die niet zo zwaar in de onderzijde geplaatsteย klemmen vast komen (gedrukt) zitten ๐! Share this post Link to post Share on other sites
Patman Report post Posted August 24 On 22-8-2019 at 11:35, Pieterke said: Effe ik reageren, Als je vrouw een mk7,5 heeft dat kan weer iets anders zijn dan mijn mk8 ๐ค! Patrick, maar evengoed kan nog 5mndjes duren eer die wat zeggen hierover! En ik weet, die rotte pin onderzijde is het grootste probleem, krijg ik in t.t. de lamp unit los, dan wordt die pin aangepast door mij, aan de andere linker unit, die pin ook ๐, met platte zijkanten er aan gebracht (geslepen), desnoods de pin iets inkorten als dat het toe laat. Zodat die niet zo zwaar in de onderzijde geplaatsteย klemmen vast komen (gedrukt) zitten ๐! Je krijgt de lamp er zo lastig uit, hoe voorzichtig je ook doet. Geef je iets kracht schiet ie ineens los en breekt het lipje af. Kรถdtsysteem dus, ik zie mijn vrouw dit niet doen onderweg... Share this post Link to post Share on other sites
bickel Report post Posted August 25 22 hours ago, Patman said: Je krijgt de lamp er zo lastig uit, hoe voorzichtig je ook doet. Geef je iets kracht schiet ie ineens los en breekt het lipje af. Kรถdtsysteem dus, ik zie mijn vrouw dit niet doen onderweg... Dat is klote rechtuit gezegd, Patrick ๐. Share this post Link to post Share on other sites
Patman Report post Posted August 27 On 25-8-2019 at 11:05, bickel said: Dat is klote rechtuit gezegd, Patrick ๐. Haha ja is toch zo Share this post Link to post Share on other sites
Bnz Report post Posted August 28 Rij al 2 jaarย rond met de afgebroken,clips,is makkelijker terug plaatsen,mk7.5. Nuย 2 torx los en makelijker lamp vervangen,dan vast zitten,en schrammen op lopen. Share this post Link to post Share on other sites
Patman Report post Posted August 28 Klopt, zit er nu zo in. In het begin ben je te voorzichtig, dan gaat er juist iets kapot. Nu klikklak, doorduwen en vast. Toch zegt iets in mij dat het vast hoort te zitten... Share this post Link to post Share on other sites
NeverDespair Report post Posted August 29 Zou dat lipje door Ford bedacht kunnen zijn om een bibberend / trillend lichtbeeld te voorkomen? Als dat zo is ga je dat "bibberen" bij een afgebroken lipje dus herkennen....... Share this post Link to post Share on other sites
Patman Report post Posted August 31 Op 2 punten vastzetten snap ik. Maar maak het dan zo dat het gebruiksvriendelijk is, zeker als iedereen onderweg zelf zโn lamp moetkunnen vervangen. Share this post Link to post Share on other sites
Pieterke Report post Posted August 31 19 minutes ago, Patman said: Op 2 punten vastzetten snap ik. Maar maak het dan zo dat het gebruiksvriendelijk is, zeker als iedereen onderweg zelf zโn lamp moetkunnen vervangen. Ja Patrick, ๐ค daar lul ik al jaren over, maar de garage moet ook wat verdienen ๐๐! aan jij en ikke!ย Share this post Link to post Share on other sites
Patman Report post Posted September 3 On 31-8-2019 at 11:31, Pieterke said: Ja Patrick, ๐ค daar lul ik al jaren over, maar de garage moet ook wat verdienen ๐๐! aan jij en ikke!ย Haha ja Pieter, we houden de economie draaiendย ๐ Share this post Link to post Share on other sites
Pieterke Report post Posted September 5 On 3-9-2019 at 18:26, Patman said: Haha ja Pieter, we houden de economie draaiendย ๐ Patrick, we kunnen er met onze te grote ๐nog mee ๐, inplaats van ๐ . ๐ย Share this post Link to post Share on other sites