Jump to content
Fiestaclub.nl
Robje007

Sport einddemper Ford Fiesta MK7.5

Recommended Posts

Best mede-forummers,

Bij deze trap ik af met mijn eerste bericht. Voor mijn Ford Fiesta MK7.5 ben ik op zoek naar een sport einddemper. Het idee erachter is dan wel een vervangingsdemper zodat ik geen aanpassingen hoef te maken. Nu ben ik zelf een beetje gaan zoeken en voor mijn idee is een Novus einddemper al goed genoeg (Sound samples op youtube beluisterd). Maar ze zijn allemaal niet compatibel met mijn auto (Of wel?) Weet iemand misschien of de volgende einddemper compatibel is?

Link: https://www.cargoods.nl/zoeken/ford-tuning/fiesta-mk6-27/novus-sporteinddemper-ford-fiesta-1-x-90mm.html

Met vriendelijke groet,

Robin

In de beschrijving hebben ze het alleen over de 1.2, 1.4 en 1.6. Dat is de MK7, de MK7.5 heeft de 1.0 motoren, de ophangpunten zullen waarschijnlijk wel hetzelfde zijn maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Let er wel op dat de standaard uitlaat uit één stuk bestaat dus je zult de einddemper eraf moeten zagen/slijpen, het heeft dus wel iets meer voet in de aarde dan gewoon verwisselen. 

Bedankt voor de reactie's. Dan houd het voor mij sowieso op.  Gewoon een mooie ST kopen dus over een paar jaar.