Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
firejelle

Draadloze oplader MK8?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

sinds vandaag in het bezit van een Fiesta MK8 St-line! erg blij mee, nu zag ik dat op de website van ford een draadloze oplader kit (QI) te bestellen is. Heeft iemand daar toevallig al ervaring mee? en of dit makkelijk werkt?

https://www.ford-accessoires.nl/infotainment/overig-infotainment/qi-set-voor-draadloos-opladen/2265065

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit al geprobeerd hebben?! 

Er zit nu een sleutel oplader o.i.d. op die plek?? kan dat gewoon in de plaats?

Groet
Jelle

hoi Firejelle

Die sleuteloplader zit er om je sleutel te resetten als er storing is. Nooit last van gehad maar denk niet handig is als die weg is dan

2 hours ago, jan1965 said:

hoi Firejelle

Die sleuteloplader zit er om je sleutel te resetten als er storing is. Nooit last van gehad maar denk niet handig is als die weg is dan

Jan, 🤔 wat is een sleuteloplader, om je sleutel te resetten? zit die ook in een mk8 Titanium?? 

Bickel, Onder je navigatiescherm zit een vakje (achter je versnellingspook) met een sleutel icoon. 

En jan, ik begrijp het! alleen Ford brengt deze oplader zelf uit op hun website, dus dat zou dan wel vreemd zijn. Ik ga ze wel even bellen maandag!

ik heb hem weer verwijderd  voor mijn S7  en nu s9 plus past het gewoon niet moet elke keer de telefoon uit de otterbox halen werd daar een beetje flauw van.

19 minutes ago, richard b said:

ik heb hem weer verwijderd  voor mijn S7  en nu s9 plus past het gewoon niet moet elke keer de telefoon uit de otterbox halen werd daar een beetje flauw van.

Dit klinkt als iemand die zo'n lader over heeft. @firejelle doe er je voordeel mee :grin:

On 2-6-2019 at 11:19, bickel said:

Jan, 🤔 wat is een sleuteloplader, om je sleutel te resetten? zit die ook in een mk8 Titanium?? 

Helaas, dat heeft mijn Titanium weer niet 😊! Geen sleutel icoon te zien Jelle en Peter, mijn wagen is niet zo sportief uitgevoerd, maar heeft veel andere opties 😃. Peter krijg jij dat ook standaard op je nw. Titanium? 😒 

@Pieterke Als je een startknop op je dashboard hebt om de motor te starten, heb jij het ook (en dat vermoed ik). Mocht je sleutelbatterijtje leeg zijn, dan moet je je sleutel in het vakje tussen de klimaatregeling en versnellingspook leggen.

On 7-6-2019 at 11:14, Franciscus said:

@Pieterke Als je een startknop op je dashboard hebt om de motor te starten, heb jij het ook (en dat vermoed ik). Mocht je sleutelbatterijtje leeg zijn, dan moet je je sleutel in het vakje tussen de klimaatregeling en versnellingspook leggen.

Hoi Jelle en Bob, jullie hebben gelijk. dat sleutel icoon bevind zich diep onder in het vak,  op het matje 😊. Valt niet op, wist ik niet 🤓, en zeker als het een rommel vak(je) is geworden 😀

😄Thanks voor de tip. Peter dan heb jij dat straks ook die sleutel oplaad aanwezigheid, daar ga ik dan vanuit 🤔, de Titanium is nog rijker en goedkoper als menige uitvoering 😂

Sign in to follow this