Jump to content
Fiestaclub.nl
Roel-ST

Pakking voor Milltek Evo2 ST150 Manifold & Race Exhaust System

Recommended Posts

Hi all,

Via Pumaspeed heb ik het onderstaande uitlaatsysteem besteld en geinstalleerd.

Milltek Evo2 ST150 Manifold & Race Exhaust System

Vraagje:

Bij het uitlaatsysteem zat geen pakking voor tussen de Catalysator en midden-pijp en ik vind nergens terug welke afmetingen de pakking hoort te hebben.

image.png.30605b72aaf48e442e6264fd5a220a82.png

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt,

Roel

Dit lijkt een vlakke verbinding (zonder pakking) maar probeer anders pumaspeed eens (bellen, want mail reageren ze slecht op) 

Waarom pumaspeed en niet bijv Mebu (die ook Milltek dealer is), omdat  je hem daar gekocht hebt.. 

40 minutes ago, Jur said:

Dit lijkt een vlakke verbinding (zonder pakking) maar probeer anders pumaspeed eens (bellen, want mail reageren ze slecht op) 

Waarom pumaspeed en niet bijv Mebu (die ook Milltek dealer is), omdat  je hem daar gekocht hebt.. 

Eerste keer dat ik van Mebu hoor. Waarschijnlijk omdat ik er niet zo in thuis ben haha.

Bedankt voor je reactie. Ik zal ze eens contacteren :)

1 hour ago, Roel-ST said:

Hi all,

Via Pumaspeed heb ik het onderstaande uitlaatsysteem besteld en geinstalleerd.

Milltek Evo2 ST150 Manifold & Race Exhaust System

Vraagje:

Bij het uitlaatsysteem zat geen pakking voor tussen de Catalysator en midden-pijp en ik vind nergens terug welke afmetingen de pakking hoort te hebben.

image.png.30605b72aaf48e442e6264fd5a220a82.png

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt,

Roel

Roel, 🤔 heeft die geen bolvormige afdichting (vrouwtje-mannetje) aan bijde te koppelen delen ?? 🤨 ? Ik denk maar ! 

Ford_fiesta_st150_evo2_evo_2_Manifold_by

Zo te zien.. vlakke verbinding. 

Ja, zou een pakking tussen moeten vermoed ik 🤔! Ga je melden, daar waar gekocht ! 

5 hours ago, bickel said:

Ja, zou een pakking tussen moeten vermoed ik 🤔! Ga je melden, daar waar gekocht ! 

Dat dacht ik dus ook. Ik ga Pumaspeed eens mailen. Zou wel netjes staan voor zo'n prijs.

Er zat ook geen spruitstukpakking bij maar dat kan in nog wel begrijpen.

+- Duizend €€€€!!! Niet misselijk roel, daar kan geen pakkingen bij zitten! Je moet het zien als extra assoires en die moeten (los) betaald worden Roel, dat is bij iedere auto zo 🤗