Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Robbie1971

Aux module kapot?

Recommended Posts

Guys, 

Hulp gevraagd bij het volgende:

Ik heb een mk7 met alleen een aux aansluiting, op zich geen probleem, als ik geluid zou krijgen. Ik heb mijn telefoon en een iPad aangesloten via een aux kabeltje (meerdere), maar krijg geen geluid. Volume van foon op vol, maar niks. Op display is wel te zien dat Aux ingang actief is. Kan het zijn dat de module kapot is? Zo ja, dan vervang ik m wel met een 2e handsie of een usb module van de sloop. Maar het is gewoon gek dat ik geen geluid krijg. Het frappante is ook dat Bluetooth bellen ook niet lukt vanwege geen geluid. Het zou zomaar kunnen dat hier een connectie zit met de 2 gevallen… Iemand een idee?

Je zou kunnen proberen accu pool 10 min los , misschien reset die zich weer. 

Meestal is de detectie een ground loop (ofwel die werkt vrijwel altijd), maar dit klinkt meer als of de Bluetooth module geen aux meer doorgeeft dan dat de aux ingang kappot is. Als ik het goed heb is de aux poort verbonden met de bluetooth module welke dan weer verbind met het scherm en/of de radio (afhankelijk van model) dus het feit dat noch de aux noch de bluetooth werkt klinkt alsof de module faalt (of de kabel van de module naar de radio/scherm).

Sign in to follow this