Jump to content
Fiestaclub.nl
Robbie1971

Yatour icm MK7

Recommended Posts

Guys,

Jullie hulp gevraagd.

Ik had in mijn vorige auto een Yatour usb module met stekkertje voor cd wisselaar. Nu vraag ik mij af of er losse connectoren te krijgen zijn voor de Fiesta MK7, kan het nergens vinden nl. Dat is balen, omdat ik m net heb en perfect werkte met een bluetooth module er aan gekoppeld. Weten jullie iets???

Op Aliexpress, tik daar in de zoekbalk:

€ 1,89 | 3.5 MM Jack AUX Audio MP3 Music Bluetooth Receiver Carkit Draadloze Handsfree Luidspreker Hoofdtelefoon Adapter Handsfree Bellen 

€ 6,14 | Bluetooth Adapter muziek Aux module Voor Ford Fiesta Focus C-Max S-Max Fusion Aux In Bluetooth Cavo adattatore per Voor Ford
https://s.click.aliexpress.com/e/oQTjr20

Willem jouw onderste link werkt niet 😕.

De bovenste van BlitzWolf is veel te duur jongen! 

Willem zit jij ook al op Alie, dat snap ik dan niet zo goed 😏😲

Edited by bickel

Die mini Jack aansluiting heb ik wel, alhoewel die connector vervangen wordt, omdat de ingang te wijd is geworden en er dus geen enkele jack meer in past, geen connectie meer maakt, wordt dinsdag vervangen. Maar daar had ik een bt aansluiting voor. Maar dan moet ik elke keer opladen. Toen een sigarettenaansteker usb adapter aangeschaft, dus dat moet wel lukken dan. De adapters die jullie hier aanbrengen zijn allemaal voor fiesta mk6/6,5, daar heb ik dus niks aan. Was echt op zoek naar een connecter voor de Yatour icm MK7. Zit er trouwens wel een cd wisselaar aansluiting achterin de radio? Zoniet, dan kan ik me voorstellen dat Yatour de connector niet heeft en zelfs Alie niet als ik daar op zoek.

Hebben jullie trouwens ervaring met zo'n android radio systeem van Alie?

4 minutes ago, Robbie1971 said:

Die mini Jack aansluiting heb ik wel, alhoewel die connector vervangen wordt, omdat de ingang te wijd is geworden en er dus geen enkele jack meer in past, geen connectie meer maakt, wordt dinsdag vervangen. Maar daar had ik een bt aansluiting voor. Maar dan moet ik elke keer opladen. Toen een sigarettenaansteker usb adapter aangeschaft, dus dat moet wel lukken dan. De adapters die jullie hier aanbrengen zijn allemaal voor fiesta mk6/6,5, daar heb ik dus niks aan. Was echt op zoek naar een connecter voor de Yatour icm MK7. Zit er trouwens wel een cd wisselaar aansluiting achterin de radio? Zoniet, dan kan ik me voorstellen dat Yatour de connector niet heeft en zelfs Alie niet als ik daar op zoek.

Hebben jullie trouwens ervaring met zo'n android radio systeem van Alie?

Mk7 heeft geen cd wisselaar aansluiting.

Dan kan de Yatour dus Marktplaats op.

Ik heb natuurlijk nog de optie om de usb module (die onder het handschoenenkastje) te plaatsen en dan een usb aansluiting op mn midden console te plaatsen, maar volgens Rolffie gaat dat aardig in de papieren lopen

Edited by Robbie1971