Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Ben harleman

Krijg de tijd niet ingesteld.

Recommended Posts

Ik heb een fiesta van 2009 (ja8) met de originele radio.

Nu staat de tijd verkeerd en op een datum van 2009. Als ik hem goed instel dan springt hij binnen 3 seconden weer terug . Ook als ik de tijd met de knopjes naast de display verander.

De aux en bluetooth werken niet . Kan deze fout door de bluetooth module welke onder het opbergvak zit worden veroorzaakt?

1 hour ago, Ben harleman said:

Ik heb een fiesta van 2009 (ja8) met de originele radio.

Nu staat de tijd verkeerd en op een datum van 2009. Als ik hem goed instel dan springt hij binnen 3 seconden weer terug . Ook als ik de tijd met de knopjes naast de display verander.

De aux en bluetooth werken niet . Kan deze fout door de bluetooth module welke onder het opbergvak zit worden veroorzaakt?

Accu los gehad? De -pool voor tien min. loskoppelen en weer contactdender vrij aankoppelen 🤔 !

On 12-4-2019 at 09:28, Ben harleman said:

Deze zitten normaal daaraan verbonden, maar dat verschilt welke module er in zit (BT/Nav/Normale radio) een beetje. In de fiesta's is de BT/Nav/APIM (zo heet dat apparaat) degene die de klok bijhoud voor de hele auto.

On 12-4-2019 at 10:56, Pieterke said:

Accu los gehad? De -pool voor tien min. loskoppelen en weer contactdender vrij aankoppelen 🤔 !

Heb ik gedaan 30 min eraf gehad maar blijft hetzelfde.

De module is een nokia 8m5t 19c112.

Wordt hierin de tijd ook opgeslagen?

Dat zou mij een hoop verklaren.

Heb je al je zekeringen nagekeken ? 

Zekeringen zijn goed.

Heb op de sloop een bijna identiek moduul gekocht en nu werkt bluetooth en de line in(usb niet met dit moduul). Tevens werkt de tijd nu ook goed. Het lag dus allemaal aan het moduul.

Sign in to follow this