Jump to content
Fiestaclub.nl
leuk50

Schoonmaken interieur/dashboard

Recommended Posts

Goedendag,

Ik wil graag mijn fietsta mk7 aanpakken. Ik wil alles weer op en top schoonmaken. Nu is mijn vraag, welke producten gebruiken jullie om het interieur en dashboard schoon te maken? Ik vind dat het dashboard een appart structuur heeft en vraag mij af of je dat met alles kunt schoonmaken. Ook wil ik graag weten waar jullie de rest van het interieur mee schoonmaken.

Alvast bedankt!

Voor de binnen reiniging gebruik ik APC,all purpose cleaner en degreaser,kan je ook uitwendig gebruiken,verdunt natuurlijk.

En nadrogen met mircofaber doek.

En  na het schoonmaken,behandel ik de schoon gemaakte delen,angelwax anGEL,interieur vinyl en plastic restores.

Maar een ieder,heeft zijn eigen methode en spullen.

20 hours ago, Bnz said:

Voor de binnen reiniging gebruik ik APC,all purpose cleaner en degreaser,kan je ook uitwendig gebruiken,verdunt natuurlijk.

En nadrogen met mircofaber doek.

En  na het schoonmaken,behandel ik de schoon gemaakte delen,angelwax anGEL,interieur vinyl en plastic restores.

Maar een ieder,heeft zijn eigen methode en spullen.

Waarmee doe je de stoelen Bnz ? Ben eigenlijk nog naar wat goed spul aan het zoeken, liefst zou ik de stoomreinigen, mja dat apparaat heb ik niet 😛 

Ik doe t ook met de apc,met de microfiber vochtig afnemen en wat eventueel met borstel voor vlekken,extra boenen en met droge doek afnemen,laten drogen ,na afname met microfiber doek. 

Ik gebruik zelf Waxaddict MagicGlaze Multi Purpose Dressing om het dashboard en al het andere plastic schoon te houden. 

19 hours ago, Bnz said:

Ik doe t ook met de apc,met de microfiber vochtig afnemen en wat eventueel met borstel voor vlekken,extra boenen en met droge doek afnemen,laten drogen ,na afname met microfiber doek. 

Nice, neem aan die van Poorboys world ? Een van mijn favoriete merken iig.
Heb er ook de bug squash en wheel sealant van :-D 

6 hours ago, Tim.A said:

Nice, neem aan die van Poorboys world ? Een van mijn favoriete merken iig.
Heb er ook de bug squash en wheel sealant van :-D 

Klopt,gebruik ik ook.die apc.

Apc gebruik ik alleen verdund anders geeft het vlekken. 

Stoelen doe ik wasmiddelen in een spuitfles of emmer. Dan met een spons en schrobben. Daarna drogen met een mf doek. 

Dash en alles gebruik ik gwn een intrieur reiniger voor van chemical Guys.