Jump to content
Fiestaclub.nl
marco170

Fiesta ST mk8 Frozen White

Recommended Posts

23 hours ago, marco170 said:

Daarnaast nog wat geëxperimenteerd met spacers. Uiteindelijk zitten er nu achter 8mm H&R spacers en voor 3mm spacers op.

Volgens mij heb je met de 8mm spacers speciale verlengde wielmoeren er bij, toch? En met de 3mm spacers gebruik je de normale wielmoeren en deze passen op de standaard centreerrand van de naaf?

Ik heb namelijk geen zin om spacers te kopen met verlengde tapeinden, waarbij de standaard tapeinden er met een hamer uitgeslagen worden. Zie ik niet zitten en veel garagebedrijven delen die mening. Andere mogelijkheid is om spacers zoals die van pumaspeed te monteren met verlengde wielmoeren, maar wel met centreerrand wat een must is. Geen ervaring mee. 

Voor de rest ziet de ST er top uit!:duim:8-)

6 minutes ago, MartinST-line said:

Volgens mij heb je met de 8mm spacers speciale verlengde wielmoeren er bij, toch? En met de 3mm spacers gebruik je de normale wielmoeren en deze passen op de standaard centreerrand van de naaf?

Ik heb namelijk geen zin om spacers te kopen met verlengde tapeinden, waarbij de standaard tapeinden er met een hamer uitgeslagen worden. Zie ik niet zitten en veel garagebedrijven delen die mening. Andere mogelijkheid is om spacers zoals die van pumaspeed te monteren met verlengde wielmoeren, maar wel met centreerrand wat een must is. Geen ervaring mee. 

Voor de rest ziet de ST er top uit!:duim:8-)

Dank!

Ja, de 8mm gecentreerde H&R spacers hebben verlengde moeren. Met dezelfde extra bestelde moeren (want ze zijn zwart) heb ik de aan de voorzijde de 3mm gemonteerd.

Met 3mm wordt de velg nog gecentreerd, 5mm wordt al op de grens.

De Pumaspeed spacers zijn ook gecentreerd en hebben ook verlengde moeren (ik heb ze hier liggen als je interesse hebt.)