Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
m4l700

Voorstellen - ST2 Mountune MP215

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben David, en na een tijdje hier rond te hebben gekeken nu toch maar besloten om ook lid te worden :)

Sinds een paar weken ben ik de trotse eigenaar van een blauwe Fiesta ST2, met het mountune MP215 pakket en een cobra uitlaat. Ik kan niets anders zeggen dan wow, wat een auto! De auto heeft vorig jaar op de rollebank gestaan en toen trok die 221PK met 330NM aan koppel, sindsdien is er een geheel nieuw uitlaat systeem van Cobra eronder gezet en met een beetje geluk zal die nu iets meer maken(in theorie?).

Nadat ik mijn rijbewijs hebt gehaald heb ik jarenlang in de MK6 van mijn ouders rondgereden en zodoende enige ervaring opgedaan. Eenmaal op de arbeidsmarkt kreeg ik een lease auto van de zaak, een Clio Estate(diesel). Leuk voor die tijd om op en neer naar het werk te gaan, maar het geeft je niet bepaald een glimlach. Na een andere baan moest ik deze auto uiteraard inleveren en kwam ik bij een Fiesta MK7 1.6 met 120PK (2009) terecht. Hier heb ik met veel plezier in gereden en nooit issues mee gehad, maar ik had altijd wel die mooie ST in mijn achterhoofd.

Nu eenmaal weer een tijdje verder heb ik voor mezelf de mogelijkheid om een ST te kopen, en na een tijdje lang zoeken kwam ik deze tegen. Afspraak gemaakt, technisch nagekeken, testrit en toen was ik eigenlijk al verkocht. De MK7 kon ik bij mijn ouders kwijt en ikzelf ben nu helemaal blij met de ST :)

Daarbij hoop ik eigenlijk meer te leren over de auto, eventueel meetings bij te wonen(ik zag al wat voorbij komen van XRST club) en nieuwe mensen te ontmoeten. Tot zo ver heb ik veel positieve reacties gekregen op de auto(ondanks dat ie best luid is), zelfs ook tijdens het tanken en zwaaiende mede Fiesta rijders :)

Als je al zo ver in het verhaal bent gekomen top! Bij deze de foto's ;)

David.

IMG_2696-Edit-blur.jpg

IMG_2701-Edit-blur.jpg

IMG_2705-Edit.jpg

IMG_2691-Edit-blur.jpg

David :bordwelkom:,mooie fiesta {st},met de juiste kleur👍

15 minutes ago, Bnz said:

David :bordwelkom:,mooie fiesta {st},met de juiste kleur👍

Thanks! haha, ja deze kleur is echt geweldig. Ziet er super uit :)

Welkom.

Gaaf ding, precies de uitvoering waar ik een tijd geleden ook naar heb gezocht, totdat er ineens een st200 op mn pad kwam.

Wie weet treffen we elkaar op een van de komende meetings 😉

Dank allemaal voor het warme welkom!

Het is altijd leuk om de ene hobby(fotografie) met de andere te combineren. Ik sta meestal langs het circuit om autosportfoto's te maken, maar een fotoshoot met een stil staande auto is redelijk nieuw :-D

Gave {st}!! Blijft toch wel het mooist in deze kleur :D

Welkom op het Forum.

Mooie foto's van je bommetje

Gebruik zelf vaak een verstelbaar polarisatiefilter bij een fotoshoot van een auto.

Geeft een mooier effect op de ramen, en kun je de glans een beetje regelen 

Dit is bij mijn vorige auto

evo 6 rs 2

evo 6 rs 2

:bordwelkom: David, mooie kleur en leuke hobby die wat mag kosten! Ook op 👍tijd bij Leeuwardens vale blauwe mooie kleur 😲! Wanneer test je hem op de A15 enz.? David, advies van meerderen, wees daar een 🤠 ! Brooooeeeemmmmm Vrooooeeeeeeemmmmm ! 😆