Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
fiesta57

fiesta 57

Recommended Posts

ik heb 2 vragen.

ik kan in mijn fiesta mijn telefoon via bleutooth verbinden met de audio ,maar werkt dit alleen als de audio aan staat.

heeft iemand ervaring met het installeren van parkeersensoren bij een ford fiesta.

@fiesta57: Die vraag heb ik ook. Achter zitten bij de MK8 standaard parkeersensoren maar ik mis de voor-sensoren, omdat die wel op mijn focussen zaten. Bij OriginalCarParts kun je originele sensoren kopen. Nu heb ik een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand mij/ons op weg kan helpen. Monteren wil ik zelf doen.

1. Waar moeten de 4 sensorkabeltjes/stekkers ingestoken worden, zijn de ontvangststekkers direct te zien/lokaliseren?                                                       

2. Moeten ze dan nog worden geïmplementeerd in de boordcomputer, zodat je ze bij parkeren kan zien op het display, wat de naderende afstand is. Forscan? Wie?                       

3. De achtersensoren krijgen hun spanning via de achteruitrijlichten, zodra je in zijn achteruit zet. Hoe krijgen de voor-sensoren spanning? Of moeten ze altijd op 12 volt  zijn aangesloten?

Heeft iemand misschien een elektrisch schema van de MK8 Fiesta?

Heeft iemand van de forum leden hier al ervaring mee/ Ik zou blij zijn met iedere informatie.

Er is volgens mij iemand die de sensoren aan de voorzijde heeft gemonteerd. Ik dacht dat Harry dat heeft gefixt.

Sign in to follow this