Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
jee

Modeljaar

Recommended Posts

Mijn auto is uit november 2014 maar als ik bij ford.nl mijn VIN invoer krijg ik 2015 Ford Fiesta terug.
Is mijn auto nu modeljaar 2015? en zijn er dan specifieke verschillen tussen de bouwjaren van de MK 7.5? 

Zou zomaar kunnen , modellen zijn verder wel gewoon gelijk

Moet zeggen heb ene van 2013 gehad en nu ene van 2017 en daar zijn dat wel hele kleine dingen anders maar dat moet je bijvoorbeeld zoeken in de ophanging van de hoedeplank touwtjes wat ze verbeterd hebben

Er kunnen altijd kleine verschillen zijn, zo waren er ook verschillen in de Sync versie bijv.

Zo waren er bij mijn weten Fiesta's van 2013, die Sync 1.0 of 1.1 hadden, en kon het zijn dat een aantal maanden oudere Fiesta 1.1 heeft en één met een recentere bouwdatum een 1.0 module.

Op de website van Ford geeft hij bij mijn VIN nummer 2016 aan, wat ook zo is, maar Forscan geeft aan: MY2013 Gasoline Direct Injection 1.0L 2015

Klopt mijne heeft paar andere dingen op het scherm , ook de usb stick reageert anders en het zoeken is makkelijker ( beter )

Okay, ik heb op zeker de sync 1,1 versie omdat ik net een update heb gedaan naar 5.11. Ik las ook ergens dat er in 2016 een cosmetische update is gedaan o.a. chromen grille dacht ik. weet niet zeker of dit iets nieuws is of dat ze een aantal opties van de titanium(x) standaard hebben neergezet op de goedkopere uitvoeringen.

Sign in to follow this