Jump to content
Fiestaclub.nl
Sander vd Brink

Even voorstellen...

Recommended Posts

Hallo allemaal, mijn naam is Sander en ik kom uit Utrecht. Na een paar jaar een Trabant 601 als dagelijkse auto te hebben gebruikt, werd het tijd om eens harder dan 100 km/h te rijden en heb ik een Mazda 121 aangeschaft. De auto staat nog maar een paar dagen voor de deur, maar het enthousiasme om de auto weer netter en gebruiksvriendelijker te maken is al groot. Vandaar ook mijn aanmelding op dit forum; zonder goede info en tips komt men nergens!

Leuk, nu hebben we een trabant en een lada rijder binnen ;)

je zult zien dat voor het dagelijkse vervoer de 121 prima voldoet, wees welkom en wie weet tot 13 januari (de nieuwjaarsmeet in utrecht de meen).

1 hour ago, Marxje said:

Leuk, nu hebben we een trabant en een lada rijder binnen ;)

je zult zien dat voor het dagelijkse vervoer de 121 prima voldoet, wees welkom en wie weet tot 13 januari (de nieuwjaarsmeet in utrecht de meen).

Kijk aan! Lada staat ook voor ooit op m'n verlanglijstje.

Is ergens op het forum meer te vinden over de nieuwjaarsmeeting (en is de Mazda 121 daar ook welkom)? Officieel woon ik in De Meern (maar gemeente Utrecht), dus het is bij mij om de hoek!

Welkom, bijzonder dat je een Trabi in bezit hebt.

Zie hier in 2007 in de prachtige Harz ergens bij Bad Frankenhausen. Werd dus echt als transportmiddel gebruikt.

HPIM1769-th.jpg