Jump to content
Fiestaclub.nl
Michelvh

ST150 mk6.5

Recommended Posts

Zoals bekend was, blijft de ST niet standaard. Leuke plannen in gedachte. De auto een week voor de deur dus het werd tijd dat er eens wat aan gedaan werd, vandaag op het werk de auto de loods in gereden en lekker aan de slag gegaan. Veerpootbrug en Mountune CAIS gemonteerd, voor de uitlaat had ik geen zin meer haha, dit zal waarschijnlijk volgend weekend worden.

IMG-20181215-WA0045_zpsm2iharq0.jpeg

IMG-20181215-WA0029_zpsavbfvwxc.jpeg

20181208_100330_zpssnw0lcx7.jpg

Fraaie wagen, en een mooie spoiler, zoiets zou ik ook wel op mijn 1.3tje willen hebben.

ik blijf hem even volgen, je velgen keuze is ook fraai overigens, of zijn dit de standaard st velgen?

Het begin is er Michel en de wagen ziet er zo al fraai uit. Bij niet te veel uitrukjes schiet je vast snel op.

Hou wel de moeren van de veerpoten in de gaten Michel. Die kunnen lelijk gaan roesten. Er zijn speciale doppen voor te krijgen stond ergens op het forum. Zelf heb ik een flinke lik vet erin gesmeerd maar das niet zo 'n fraai gezicht eigenlijk.

Edited by allesklusser

16 hours ago, Marxje said:

Fraaie wagen, en een mooie spoiler, zoiets zou ik ook wel op mijn 1.3tje willen hebben.

ik blijf hem even volgen, je velgen keuze is ook fraai overigens, of zijn dit de standaard st velgen?

Dit zijn de originele velgen

16 hours ago, allesklusser said:

Het begin is er Michel en de wagen ziet er zo al fraai uit. Bij niet te veel uitrukjes schiet je vast snel op.

Hou wel de moeren van de veerpoten in de gaten Michel. Die kunnen lelijk gaan roesten. Er zijn speciale doppen voor te krijgen stond ergens op het forum. Zelf heb ik een flinke lik vet erin gesmeerd maar das niet zo 'n fraai gezicht eigenlijk.

Bedankt Dick! We houden de vaart er voorlopig nog in want zaterdag worden de veren en de uitlaat gemonteerd en dan vind ik het voor 2018 mooi geweest. Volgend jaar gaan we de buitenkant netjes maken, nieuw setje velgen, achterbumper spuiten, grill spuiten en een mooie striping erop.

De doppen beginnen al een beetje te roesten, eens kijken of hoe ik dit mooi kan maken

Tevens ben ik op zoek naar een ander setje velgen in 16/17". Mocht je iets hebben liggen hoor ik het graag.

Afgelopen weekend druk bezig geweest, de auto is 30mm verlaagd en de mountune catback zit eronder. Zie onderstaande foto en video. De bumper is zoals je ziet op het filmpje niet netjes meer en zal na de winter worden aangepakt.

Filmpje, bwoaaaap

20181222_140229_zpszvvrwkdg.jpg

Zoektocht naar nieuwe velgen is geslaagd, voor een zacht prijsje een setje zwarte ST150 velgen op de kop kunnen tikken en dat staat hem goed! TRC splitter en bonnet lip zijn ook binnengekomen en liggen te wachten tot ze erop gezet worden.

Van de week begonnen met schuren van de originele velgen daar ik die ga knappen en als winterset ga gebruiken, het deed wel eventjes pijn de lak eraf te schuren.

206leo0.jpg

21jq254.jpg

21b9lc4.jpg

119ndk7.jpg

Mooie {st}! Blijf ze toch erg gaaf vinden in het wit. Keep up the good work! Trouwens waar heb je de veerpootbrug vandaan? Zoek er ook nog eentje:fluiten:

1 hour ago, Sanderskeh said:

Mooie {st}! Blijf ze toch erg gaaf vinden in het wit. Keep up the good work! Trouwens waar heb je de veerpootbrug vandaan? Zoek er ook nog eentje:fluiten:

Thanks, heb deze via marktplaats gekocht maar ik weet er nog wel een aantal te koop staan, als je je nummer via PB kan sturen kan ik het eea doorgeven

Staat goed dat zwart-wit! En wat kijkt die schoon haha! (waar is de sneeuw?!?!) 
Zodra het een beetje regent/vochtig is lopen er bij mij van die vieze regenstreken langs de achterraampjes aan de zijkant. Geen idee of dat een kwaaltje van die van mij is haha? 

1 hour ago, Gio said:

Staat goed dat zwart-wit! En wat kijkt die schoon haha! (waar is de sneeuw?!?!) 
Zodra het een beetje regent/vochtig is lopen er bij mij van die vieze regenstreken langs de achterraampjes aan de zijkant. Geen idee of dat een kwaaltje van die van mij is haha? 

Thanks! Toen de foto gemaakt werd lag er nog geen sneeuw haha. Met sneeuw en vorst blijft de ST lekker stilstaan (zo'n 2 weken nu). De streepjes heb ik ook last van en dat is een kwaaltje bij deze auto's 

ondertussen een lading stof een aantal nieuwe aanpassingen verder. Zo zit er een nieuwe milltek non resonated catback met sportcat onder. Is er een triple R splitter en bonnet lip gemonteerd, raamband van ford perfomance en een dreamscience map erop. Ohhh, en niet te vergeten een shortshifter, wat doet dat veel met de auto..

Volgende project is een nieuwe achterbumper welke ik al heb liggen en we gaan op zoek naar een spruitstuk. Onderstaand filmpje van de uitlaat. Zal proberen wat foto's te uploaden.

Bwoaaap

ondertussen niet veel updates verder, heb alle kunststofdelen in hoogglans gespoten, de nieuwe achterbumper zit erop en heb ik een origineel pumaspeed inlaatspruitstuk liggen met PAS relocation kit. Dit weekend ga ik een milltek spruitstuk ophalen en komt de SPEC200 steeds dichterbij.

Omdat ik hier niet echt actief bent kunnen de mensen die het project willen volgen, mijn instagram volgen. Hier ben ik actief op en post dagelijks leuke updates, mijn pagina is white.st150

Followed 👍

Weet je hoeveel je ongv maakt nu? 
Ik heb toevallig volgende week in afspraak voor een grote beurt + eindelijk (waarschijnlijk) de rolbank uitdraai ben benieuwd wat er bij mij uit gaat komen.