Jump to content
Fiestaclub.nl
Leo1

Autobeam lampen kopen

Recommended Posts

Ik lees heel goede dingen over autobeam lampen, zijn die ook ergens in Nederland te koop.

ik beschik nl niet over de gewenste betaalmiddelen op hun site

gr leon

Niet vergeten bij het betalen om kortingcode REVIEW10 in te geven voor een klein beetje korting 😉

Even googlen, via youtube zijn er review video's die 15% korting geven.

On 10-11-2018 at 18:54, Thieske said:

Niet vergeten bij het betalen om kortingcode REVIEW10 in te geven voor een klein beetje korting 😉

Nice !

7 hours ago, Crizz said:

Even googlen, via youtube zijn er review video's die 15% korting geven.

Nog nicer ... ik moet nog de grootlicht lampen kopen namelijk.

On 8-11-2018 at 08:14, Leo1 said:

Ik lees heel goede dingen over autobeam lampen, zijn die ook ergens in Nederland te koop.

gr leon

Om op je vraag een antwoord te geven.. helaas geen idee.

Autobeam geeft nu kortingen...25% off everything... eindigt maandag 26 nov! Code BFCM bij het betalen gebruiken.
Heb ik net vorige week de koplampen besteld... 

1 hour ago, Crizz said:

Autobeam geeft nu kortingen...25% off everything... eindigt maandag 26 nov! Code BFCM bij het betalen gebruiken.

Heb zojuist voor mijn ST-200 ook een bestelling geplaatst met deze kortingscode, scheelt een hoop, zeker omgerekend naar € 🤑

On 8-11-2018 at 08:14, Leo1 said:

gr leon

Toevallig zelf net ook het een en ander uitgezocht mbt de betalingsmethoden, omdat ik zelf niet beschik over een creditcard.

Het belangrijkste is dat je een PayPal account hebt of aanmaakt. Via dit account kun je met iDeal geld aan je portemonnee toevoegen. Met dit bedrag kun je vervolgens de bestelling van autobeam betalen, en zo heb je dus geen creditcard nodig.

Enige waar ik tegen aan liep was mijn telefoon, bestelling via daar plaatsen werd er constant gevraagd om een credit card. Daarna even met mijn laptop geprobeerd, en binnen 5 min was de bestelling rond.

Ik heb ook interesse, in mijn MK8 leuke Led randjes maar het hoofdlicht is nog normaal saai warm licht. En heb echt geen idee welke in nou precies moet bestellen bij ze. En of die dan zomaar passen zonder adapter of iets dergelijks. Een lampje vervangen gaat mij nog wel lukken hoop ik maar dan moet het wel direct passen zonder gedoe.

4 hours ago, Crizz said:

Naaais, ik heb nog de grootlicht units nodig.

Naaais, ik heb nog de grootlicht units nodig.

Me 2, zojuist de laatste lampen (groot licht, mist licht en richtingaanwijzer in de spiegels) besteld. Nu is alles compleet!

On 24-11-2018 at 14:56, Crizz said:

Me 2, zojuist de laatste lampen (groot licht, mist licht en richtingaanwijzer in de spiegels) besteld. Nu is alles compleet!

Welke heb jij besteld voor grootlicht? Want ik heb blijkbaar H1 en niet H15 wat ik overal lees.

De H15 heb ik besteld, niet gekeken of ze wel passen... ga er automatisch vanuit dat het past..

On 29-11-2018 at 09:27, Tim.A said:

Welke heb jij besteld voor grootlicht? Want ik heb blijkbaar H1 en niet H15 wat ik overal lees.

19 hours ago, Crizz said:

De H15 heb ik besteld, niet gekeken of ze wel passen... ga er automatisch vanuit dat het past..

Hebben jullie de bestelling al binnen? Ik heb 25 november wat besteld en de 27e werd het verscheept vanuit GB, maar vanwege de drukte bij PostNL met Black Friday en Cyber Monday heb ik nog niks ontvangen :(

On 4-12-2018 at 21:31, Crizz said:

Dat is dapper 😛 

On 5-12-2018 at 16:36, Huub90 said:

Hebben jullie de bestelling al binnen? Ik heb 25 november wat besteld en de 27e werd het verscheept vanuit GB, maar vanwege de drukte bij PostNL met Black Friday en Cyber Monday heb ik nog niks ontvangen :(

Nee, helaas nog niet.

Heb wel afgelopen woensdag contact gehad met PostNL, aangezien ik het pakket tot dat deze de UK verliet kon traceren, en ineens was deze verdwenen 😅

Wat blijkt, ze hadden mijn pakket wel ontvangen op 26 november, maar door de grote drukte hadden ze deze nog niet kunnen verwerken, en de pakketten uit het binnenland gaan voorlopig voor... In de loop van volgende week zou mijn pakket verwerkt en geleverd worden, en kon deze dan ook weer traceren. Dus nog even geduld...

Ik heb ze vandaag ontvangen! Maar door de regen nog niks vervangen😔

Ik heb zelf deze items besteld voor de MK8 op Black Friday (25% korting):

https://autobeam.co.uk/collections/ambient-surround/products/led-drl-indicator-surround

https://autobeam.co.uk/collections/ford-fiesta-mk8/products/581

Ik heb zojuist een Royal Mail track & trace gekregen, heel benieuwd! 

Mijn code is nog niet te vinden bij Post NL.

26 nov. verzonden

On 7-12-2018 at 17:27, Larzer said:

Ik heb zelf deze items besteld voor de MK8 op Black Friday (25% korting):

https://autobeam.co.uk/collections/ambient-surround/products/led-drl-indicator-surround

https://autobeam.co.uk/collections/ford-fiesta-mk8/products/581

Ik heb zojuist een Royal Mail track & trace gekregen, heel benieuwd! 

Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. 

Ga je geen spijt van hebben! Ik heb heel wat Autobeam goodies (interieur verlichting, knipperlichten, achteruitrijlichten) en allemaal van uiterst goede kwaliteit. Ik bekijk nog om in de toekomst hun mistlicht units te kopen/grootlicht. Eventueel LED remlichten, maar is een minder grote prioriteit die laatste :) 

On 8-12-2018 at 20:19, Crizz said:

Binnen gekomen vandaag! Morgen weer knutselen! 

Nice ! Laat maar horen hoe het geworden is. Kun je een foto maken van je huidige H15 en de nieuwe ?

@Tim.A Je had gelijk! Ik had er ook H1 in zitten en de H15 zoals op de autobeam site vermeld staat passen niet in de Mk7.5
De aansluiting is geheel anders. {confused}

XrePJEd.jpg

Dat word terugsturen naar Autobeam {cry}

1 hour ago, Crizz said:

@Tim.A Je had gelijk! Ik had er ook H1 in zitten en de H15 zoals op de autobeam site vermeld staat passen niet in de Mk7.5
De aansluiting is geheel anders. {confused}

Dat word terugsturen naar Autobeam {cry}

Ah zie je !

Ik heb gekeken in de handleiding van mijn Ford (zie screenshot), gezocht via het VIN nummer en daar staat dus ook H15 in, vandaar mijn twijfel.
Lekker bezeikte boel dus. Het is wel degelijk H1.

WO1Yv4r.jpg