Jump to content
Fiestaclub.nl
Gio

Mijn ST150 mk6.5

Recommended Posts

1 hour ago, Gio said:

Ja magazijn medewerkers waaren een beetje vreemd om te beginnen. Had ook het verkeerde logo gekregen in eerste instantie. 
Dealer zelf wist mij overigens wel netjes te helpen alleen moest bij het magazijn langs om het te laten bestellenÂ đŸ€”.

Mijn dealer bestelde ze zonder problemen 

2372312 is de rode variant

2372314 is de zilver 

55 minutes ago, BlackFocus said:

Mijn dealer bestelde ze zonder problemen 

2372312ï»ż is de rode variant

2372314 is de zilver 

Ja dealer had het ook zo gevonden en gaf zelf aan dat 't geen probleem moest zijn. Magazijn lui is waar het probleem ligt. 
Keertje via een omweg of ergens anders dan maar proberen.

volgens mij kan je kentekenplaten ook via de Ford accessoires  website bestellen

Nieuw trimstukje voor achter moeten halen viavia.
Week geleden kwam ik erachter dat op een of andere manier het stukje grill boven de diffuser achter weg was. 
In eerste instantie gedacht dat ik hem onderweg ergens kwijt was geraakt. Maar aangezien ik niet zo ver van werk woon en ik die dag alleen naar werk en terug was gegaan had ik het hele stuk afgereden om te kijken of die ergens langs de weg lag. Zonder succes. Nou was dat niet het enige, de hele TRC diffuser achter was ''losgemaakt'', en zat nog alleen vast met de schroeven aan de onderkant. Hoe??? Geen echte schade kunnen vinden van iemand die met het parkeren er misschien achterop heeft gezeten. 
Het lijkt mij verder ook sterk dat er tuig rondloopt die ff aan onderdelen van een auto gaat trekken maar je weet maar nooit. Weg is weg, kut want ik had hem net met de rest van de bumper onderdelen mooi glazend zwart gespoten đŸ˜«. 

Op ebay e.d waren die stukjes verdomme 80-90 euro!!!! Ford dealer gesproken en was ook nog een dikke 60 euro bij hun, voor een stom stukje plastic. Uiteindelijk via Fiesta groep op facebook eentje voor de helft kunnen bemachtigen. Jammer van het geld liever ergens anders aan uitgegeven.Â đŸ€Ą

IMG_20190821_145546.jpg?width=994&height

19 minutes ago, Gio said:

Nieuw trimstukje voor achter moeten halen viavia.
Week geleden kwam ik erachter dat op een of andere manier het stukje grill boven de diffuser achter weg was. 
In eerste instantie gedacht dat ik hem onderweg ergens kwijt was geraakt. Maar aangezien ik niet zo ver van werk woon en ik die dag alleen naar werk en terug was gegaan had ik het hele stuk afgereden om te kijken of die ergens langs de weg lag. Zonder succes. Nou was dat niet het enige, de hele TRC diffuser achter was ''losgemaakt'', en zat nog alleen vast met de schroeven aan de onderkant. Hoe??? Geen echte schade kunnen vinden van iemand die met het parkeren er misschien achterop heeft gezeten. 
Het lijkt mij verder ook sterk dat er tuig rondloopt die ff aan onderdelen van een auto gaat trekken maar je weet maar nooit. Weg is weg, kut want ik had hem net met de rest van de bumper onderdelen mooi glazend zwart gespoten đŸ˜«. 

Op ebay e.d waren die stukjes verdomme 80-90 euro!!!! Ford dealer gesproken en was ook nog een dikke 60 euro bij hun, voor een stom stukje plastic. Uiteindelijk via Fiesta groep op facebook eentje voor de helft kunnen bemachtigen. Jammer van het geld liever ergens anders aan uitgegeven.Â đŸ€Ą

IMG_20190821_145546.jpg?width=994&height

ik heb dat berichtje denk gemist, dan had je mijn grilletje wel voor alleen verzendkosten kunnen krijgen.

Waar heb jij overigens je ST logo's besteld? Ik ben nog op zoek naar nieuwe

27 minutes ago, Michelvh said:

ik heb dat berichtje denk gemist, dan had je mijn grilletje wel voor alleen verzendkosten kunnen krijgen.

Waar heb jij overigens je ST logo's besteld? Ik ben nog op zoek naar nieuwe

Mijn St logo's zijn Chinese AliExpress logo's :D