Jump to content
Fiestaclub.nl
Tim.A

"White Wolf" MK7.5 Titanium Frozen White

Recommended Posts

Beestje maar eens schoongemaakt van binnen en buiten en onder de motorkap  @Gio 😛 .

xqtGdZo.jpg

Yl0CSbR.jpg

y1Dnv20.jpg

LhevZHA.jpg

XnwzDjh.jpg

UipiQWX.jpg

Dat is het betere werk! Kan die er weer even tegen aan :-) 
Nu moet het toch wel lente weer blijven! 

22 hours ago, Gio said:

Dat is het betere werk! Kan die er weer even tegen aan :-) 
Nu moet het toch wel lente weer blijven! 

Ja vandaag alweer regen, en de boer vond het nodig om met zijn vettige traktor de enige doorgaande weg compleet te begaaien met modder, dus hij ziet er alweer uit als een varken. Gelukkig een coating erop en even afspuiten, ja toch vervelend :-( !

5 hours ago, Tim.A said:

Ja vandaag alweer regen, en de boer vond het nodig om met zijn vettige traktor de enige doorgaande weg compleet te begaaien met modder, dus hij ziet er alweer uit als een varken. Gelukkig een coating erop en even afspuiten, ja toch vervelend :-( !

Ja weet niet wat er in deze regen vandaag heeft gezeten maar was volgensmij meer zand dan water 😅. Vanochtend na werk toe was die nog schoon. Nu zit die vol met van die zanderige regenvlekken haha. 

Pfff wat zien jouw " witte" velgen er schoon uit Tim.
Waarmee was/wax/ poets jij ze ?

Tijd dat ik mijn zomerset er ook maar weer onder ga zetten. (witte oz's)
(:wink: mag ook wel met dit weer )

Groeten S.

Ben ook benieuwd. Zo te zien poets je ook de binnenkant van de velg. Ik heb daar ook een borstel voor, maar kom helaas niet overal bij door de dikke spaken.

15 hours ago, Evil Bert - MK7 said:

Pfff wat zien jouw " witte" velgen er schoon uit Tim.
Waarmee was/wax/ poets jij ze ?

Tijd dat ik mijn zomerset er ook maar weer onder ga zetten. (witte oz's)
(:wink: mag ook wel met dit weer )

Groeten S.

Ze hebben een wax Wheel sealant van Poorboy's world. Dan hoef je ze eigenlijk alleen nog maar af te spoelen en even met een microdoek schoon te vegen.
Dit houd zich best lang omdat het een vaste wax is. Maar deze doe ik eigenlijk erop als ik de velgen wissel, want als de velgen er al op liggen is dat best veel werk en onhandig.
De doek is een Monello peluche verde.

https://www.carclean.com/nl/wheel-sealant-235ml.html

https://www.carclean.com/nl/peluche-verde-45x45cm.html
100734-1.jpg102087-1.jpg

Als de velgen reeds op je wagen liggen is deze heel prettig.

https://www.carclean.com/nl/q-rim-30ml.html

2017petbox_q2rim_set30ml_v2.png

10 hours ago, Franciscus said:

Ben ook benieuwd. Zo te zien poets je ook de binnenkant van de velg. Ik heb daar ook een borstel voor, maar kom helaas niet overal bij door de dikke spaken.

De spaken zijn vrij breed dus ik kan er nog redelijk makkelijk achter met de microdoek Maar helemaal achterdoor zijn ze eigenlijk nog redelijk schoon daar kom ik ook niet bij.
Ik gebruik deze borstel https://www.carclean.com/nl/ez-detail-brush.html

ez_large.jpg
Voor de auto zelf raad ik aan de nano coating van Monello als die erop zit dan glijd water echt direct van je wagen af.
Wagen (paneel per paneel werken) inspuiten met spray en afspuiten van beneden naar boven met hoge druk.
Wagen is dan water en vuil afstotend.
https://www.carclean.com/nl/acquafobia-spray-en-navulling-bundel-500ml-1000ml.html
acquaduo.jpg

@Crizz  Had je al H1 gevonden voor groot licht ? LED past namelijk niet (te dik) of je moet hele dunne vinden ? 

Ik heb nu Halogeen erin wat ook prima is. Wel nog LED H15 uitgehaald voor de mistlampen :-D

Deze passen dus niet.

NHwRI7B.jpg

TPW8Gih.jpg 

De H1 Halogeen lampjes die wel passen.

3Fqv2xe.jpg

GROOT LICHT BEFORE:

skGlx4B.jpg

GROOT LICHT AFTER:

QJ61Xhx.jpg

MISTLICHT BEFORE EN AFTER .

J27TYMU.jpg

3 hours ago, Tim.A said:

Deze passen dus niet.

Daar ben ik dus helaas van het weekend ook achter gekomen. Ik durfde het gat groter maken ook niet echt aan eigenlijk..
Ik neem aan dat de halogeen lampjes die je er nu in hebt zitten qua lichtopbrengst niet een (enorme) verbetering zijn?

17 hours ago, Relis said:

Daar ben ik dus helaas van het weekend ook achter gekomen. Ik durfde het gat groter maken ook niet echt aan eigenlijk..
Ik neem aan dat de halogeen lampjes die je er nu in hebt zitten qua lichtopbrengst niet een (enorme) verbetering zijn?

Lichtopbrengst is ongeveer gelijk, wellicht ietsje meer maar het is wel veel witter en daar ging ik voor. Het is maar groot licht en dat deed het op zich al prima, ik houd gewoon niet van kleurverschil en dat heb ik nu niet meer. Groot licht gebruik je toch niet vaak.

Nee ik durfde het ook niet aan om het uit te vijlen, wil niet dat straks de reflector stuk gaat of zo, of dat er allemaal gruis in mijn lamp zit.

mooie wagen! ik heb exact dezelfde. 125 pk ecoboost titanium versie

vind het spier wit echt een top kleurtje!

@Tim.A Nee, nog steeds niet gevonden. In de mist heb ik ook de LED zitten.. Alleen grootlicht moet dus nog bij mij..

1 hour ago, Crizz said:

@Tim.A Nee, nog steeds niet gevonden. In de mist heb ik ook de LED zitten.. Alleen grootlicht moet dus nog bij mij..

Denk dat je voor halogeen 5000K / 6500K moet gaan, led past niet. Als je een passende vind hoor ik het graag.

On 22-7-2019 at 09:35, Crizz said:

Heb sinds kort h1 led in mijn mk7 geïnstalleerd, maar weet niet of de mk7.5 dezelfde koplamp heeft. Deze passen makkelijk door het gaatje

On 17-4-2019 at 15:54, Gio said:

Ja weet niet wat er in deze regen vandaag heeft gezeten maar was volgensmij meer zand dan water 😅. Vanochtend na werk toe was die nog schoon. Nu zit die vol met van die zanderige regenvlekken haha. 

Tja Gio en Tim, wij homosapiens🐵pen en de oprukkende klimaat verandering! 🤔, daar ze dat al 25jr. geleden vanaf wisten! Alleen wij zagen allleen het blinkende. De Sahara rukt ook nog steeds verder op al jaar en dag met dat winderige gele zand 😒 op jouw auto feestje, richting onze kant! Droog droog, trocken trocken, dry dry, en de boer moet evengoed naar het veld, ook vandaag na de 💦buien van vanmorgen! Mud op de weg?? Puff, puff, wat hebben we toch een 🐕 leven?

Maar goed, dromen mag, maar moet wel een beetje realistisch blijven met werkelijkheid en de ontkenning ervan een beetje meer laten varen, door d(i)e massa! Dus tegen gas geven af en toe, daar is niks mis mee, dat houd je scherp door die zwarte  🤓

On ‎27‎-‎7‎-‎2019 at 11:26, bickel said:

Tja Gio en Tim, wij homosapiens🐵pen en de oprukkende klimaat verandering! 🤔, daar ze dat al 25jr. geleden vanaf wisten! Alleen wij zagen allleen het blinkende. De Sahara rukt ook nog steeds verder op al jaar en dag met dat winderige gele zand 😒 op jouw auto feestje, richting onze kant! Droog droog, trocken trocken, dry dry, en de boer moet evengoed naar het veld, ook vandaag na de 💦buien van vanmorgen! Mud op de weg?? Puff, puff, wat hebben we toch een 🐕 leven?

Maar goed, dromen mag, maar moet wel een beetje realistisch blijven met werkelijkheid en de ontkenning ervan een beetje meer laten varen, door d(i)e massa! Dus tegen gas geven af en toe, daar is niks mis mee, dat houd je scherp door die zwarte  🤓

Achja, ik kan me wel amuseren met het poetsen gelukkig, voor andere mensen is dit een hel haha.
Vind er wel enig genot om hem weer te zien blinken nadat die eruit ziet als een rally wagen :-D 

Ja heb ook niet direct problemen met een een lange & goede wasbeurt geven. Het is meer dat je er best een aantal dingen voor nodig hebt, en het makkelijker is om voor t huis te doen ipv een wasbox.