Jump to content
Fiestaclub.nl
Tjarda

2 din radio mk 6

Recommended Posts

Ben me toevallig aan het oriënteren om de radio van mijn MK6.5 te vervangen en heb me even verdiept in deze materie.

Voor een MK6 zou je om een standaard afmeting 2 DIN radio te plaatsen dit inbouwframe moeten aanschaffen: http://www.vervanguwautoradio.nl/epages/63194302.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/63194302/Products/33

De kabel krijg je erbij en moet je nog een antennenverloopje DIN-ISO erbij kopen.  Niet een echt koopje trouwens deze set. Zo'n antenneverloopje kost bij aliexpress zonder verzendkosten €0,50 i.p.v. 3 tot 5 euries in Europa.

Verder moet je volgens mij die balkjes verwijderen om het passend te maken, dacht iets gezien te hebben op youtroep.

Hier kun je veel voordeliger iets aanschaffen en wel www.tme.eu Zij verkopen van ACV dit frame voor ruim €5: https://www.tme.eu/nl/katalog/#id_category=112782&search=acv&s_field=accuracy&s_order=DESC&visible_params=2%2C2324%2C5%2C2312%2C2326%2C2316%2C2327%2C330%2C511%2C319%2C138%2C351&used_params=2316%3A21092%3B&page=1&gross_prices=1

De rest wat je zoekt hebben ze daar ook en als particulier kun je daar gewoon bestellen. Ga ik daar ook doen eventueel.

On 25-9-2018 at 00:55, Tjarda said:

Tjarda, ik lees 1gb ram, is bij offline navkaarten laden veel te weinig ram geheugen! Bluetooth 2.0, zoek liever naar bluetooth 4.0 ! Zoek liever naar 2gb ram en je krijgt minder spijt ervan. :jaknikker: Ja wordt dan wel wat duurder? Vraag de verkoper eventueel it's an gift, and not more then ¢23,49u*d on the sh*ppingb*ll, you know, it will by che*per? :)?? 

10 hours ago, Pieterke said:

Tjarda, ik lees 1gb ram, is bij offline navkaarten laden veel te weinig ram geheugen! Bluetooth 2.0, zoek liever naar bluetooth 4.0 ! Zoek liever naar 2gb ram en je krijgt minder spijt ervan. :jaknikker: Ja wordt dan wel wat duurder? Vraag de verkoper eventueel it's an gift, and not more then ¢23,49u*d on the sh*ppingb*ll, you know, it will by che*per? :)?? 

Dat van onder de 22 euro grens fix ik altijd :-) Maar ik zoek een goede radio voor mijn auto met deining eisen zolang ik maar muziek kan sluimeren niet via radio. Maar als ik toch geld uit geeft dan maar en 2 din