Jump to content
Fiestaclub.nl
B3rnard

Fiësta ST150 aangeboden MK6.5

Recommended Posts

Beste Forummers, 

Ik was niet heel actief op het forum, wel altijd met plezier meegelezen. Ben gezwicht voor een... STATION (ja ja, ik weet het... maar ben ook tikkie ouder dan gemiddelde ST rijder hier denk ik, en met 2 kleine kinderen een stuk praktischer).

En dus mijn ST150 nu te koop. Weet niet of ik een link naar Marktplaats mag plaatsen, dus doe dat niet, maar tekst is als volgt:

"Wegens aanschaf grotere auto gaat mijn beestje weg - zeer nette Ford Fiësta ST150, 150 PK, 2006. 

Nieuwe AUDIO - volledig BT, internet, telefoon kopie op scherm

Nieuwe AUDIO - Hertz speakers upgrade (ook besteld voor de station, subliem geluid). Uiteraard originele radio erbij.

Nieuwe REMSCHIJVEN en REMBLOKKEN rondom
Nieuwe REVISIEKIT voor remklauwen (caliper pins)

Nieuwe BANDEN Vredestein Quatrac 5, A kwaliteit all-season met volledig profiel. DOT eind 2017.

Nieuwe set KOPLAMPEN. PLUS: extra set koplampen met LED Angel Eyes project (1 koplamp nog te doen). Alle toebehoren erbij. 

Dus nieuwe set gemonteerd, 'oude' set in doos erbij. Met dimlicht aan dimmen ze 50%, en met wit licht = legaal te gebruiken.

Nieuwe MATTEN rondom, aan rijders zijde wel met mijn bijnaam (af te plakken). Premium matten, in nieuwstaat.

APK op 19/09, dus geldig t/m september 2019.

Ik ben 3e eigenaar, andere 2 eigenaren ook op Fiesta forum bekend, en tevens liefhebbers.
Verdere ST150 details - 150PK, voorruit verwarming, airco, sportstoelen, etc. Dikke, harde en vooral snelle auto zonder enige mankementen.

Mooiere foto's op 19/09, dit is impressie van de zorg voor de auto.

M.vr. groet, Berend van Straten."

Ik heb de prijs al aangepast, en zou graag rond de 4800/4900 uitkomen voor de auto. APK volgt morgen, plus nettere foto's die ècht een goed beeld geven. Harde, snelle auto, waar ik voor altijd een zwak voor zal houden (Het CJIB ook. Heb nog steeds een termijn betaling lopen).

Als dit niet realistisch is, wil iemand mij dat dan uitleggen? DANK! Berend.

Zonder je topic te vervuilen ben ik eigenlijk heel stiekem benieuwd naar wat je leeftijd dan is en wat je de  gemiddelde leeftijd van de ST rijder vind want met bijna 37 ben ik ook niet de jongste meer maar wil ik echt geen station :mrgreen: