Jump to content
Fiestaclub.nl
Relis

Laurens Ford Fiesta ST 2014

Recommended Posts

Hey iedereen, ik heb sinds kort weer een Fiësta, dit maal een ST na eerder een diesel mk7 (2010) te hebben gehad.
Ben nog een beetje aan het oriënteren wat ik er allemaal aan kan toevoegen dus als iemand nog ideeën heeft zijn die welkom :)
Qua performance ga ik er voorlopig nog niet zo gek veel mee doen, blijkbaar vervalt de garantie als ik hem chip..

En natuurlijk ook een foto:

UoPpizS.jpg

Welkom! 

Bij sommige bedrijven kan je behoud van fabrieksgarantie behouden.

En de meeste st's hebben 3 jaar garantie. Dus het is mogelijk dat de garantie al vetvallen is.

Er is een heel ruim aanbod voor dingen toe te voegen. Als je op de link klikt zie je mijn auto.

https://gyazo.com/5592f945b72649f55abbca5ff0275c7b

4 hours ago, Jasper S said:

Welkom! 

Bij sommige bedrijven kan je behoud van fabrieksgarantie behouden.

En de meeste st's hebben 3 jaar garantie. Dus het is mogelijk dat de garantie al vetvallen is.

Er is een heel ruim aanbod voor dingen toe te voegen. Als je op de link klikt zie je mijn auto.

https://gyazo.com/5592f945b72649f55abbca5ff0275c7b

Behoud van fabrieksgarantie na chiptuning kun je vergeten (performance update via Ford zelf uitgezonderd natuurlijk)
Er zijn een paar bedrijven die zeggen dat ze aan ''overname van fabrieksgarantie'' doen,
maar er zijn meerdere gevallen bekend dat er vervolgens niks voor garantie te claimen valt.

6 hours ago, Jasper S said:

Je bedoeld neem ik aan 3 jaar protect garantie want zeker in Duitsland pakken heel veel deze erbij

De ex had 3 jaar extra tot 100.000 km waar 3 gratis beurten bij zaten en de huidige 3 jaar extra tot 75000km en geen beurten

Dus totaal 5 jaar , de witte liep eruit toen ik hem verkocht heb en nu mag ik dus nog tot 02-2022

Vermoed dat TS dus tot volgend jaar garantie heeft

Ja mijn fout. ik heb het ergens verkeerd opgepakt :P 
Zelf heb ik hem laten chippen omdat ik het risico wel aandurf en al velen mij voor zijn gegaan.
Ik heb nu ongeveer 4 maanden de chip en heb nog niks vreemds opgemerkt dat betrekking had op het chippen.