Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
Math

Kleur bezel radio

Recommended Posts

Beste mensen 

20 september laat ik een nieuwe radio in mijn Fordje zetten bij Soeters Maastricht nu heb ik een vraag de bezel die in mijn Fiesta zit heeft een wittig zilverige gouden glans in de laklaag zitten. De nieuwe bezel die erbij geleverd wordt heeft een zilver kleur.

Dus de hele knoppen handel gaat eruit want daar komt het scherm te zitten en het eigenlijke schermpje van Ford blijft gewoon zitten en die functies blijven gewoon behouden.

nu is mijn vraag het is een aparte kleur wittig zilverig met goud glans is zo’n kleur ook ergens te krijgen zodat ik het eventueel dezelfde kleur kan geven als de rest van het gespoten spul in mijn interieur of kan ik een stukje van die kunststof nemen en me die kleur laten maken of iets dergelijks weet iemand of daar een kleurcodering voor is.

het betreft een Fiesta van 2009 kleur moondust silver of is dit dezelfde kleur ook voor het interieur????

hartelijk dank voor jullie reacties groetend Math

hallo fiesta liefhebbers

mijn probleem is opgelost heb me bij verf bedrijf kleur laten maken in spuitbus.

Bij dealer geweest maar van het interieur hebben ze geen kleurcodes volgens hun dus daarom maar naar de verfwinkel gegaan.

groetjes

Sign in to follow this