Jump to content
Fiestaclub.nl
drapeau

auto lock geactiveerd

Recommended Posts

Vandaag pb gestuurd naar de ontwikkelaar van Forscan en paar uur later link gekregen met een testbuild

12 minutes ago, Dragunov said:

Vandaag pb gestuurd naar de ontwikkelaar van Forscan en paar uur later link gekregen met een testbuild

Daar zou jij mij vast wel een linkje van kunnen sturen :-)

Weet niet hoe ze precies track houden van mensen die builds krijgen

Ik heb de autolock werkend gekregen op de Mk8 door de stappen te volgen van het Forscan forum. 

11 hours ago, Dragunov said:

Met laatste build en ook zichtbaar op je IPC?

Zie ook hier beneden op het forum voor een uitgebreide instructie. Ik heb gisteren op mijn MK8 Autolock geactiveerd.

Bij mij was Autolock niet zichtbaar in IPC (FORScan 2.3.19), maar wel in het clustermenu (bij stuur tussen de tellers). In dat menu nog effe een vinkje zetten bij "automatisch vergrendelen" en het werkt!

2 hours ago, Franciscus said:

Zie ook hier beneden op het forum voor een uitgebreide instructie. Ik heb gisteren op mijn MK8 Autolock geactiveerd.

Bij mij was Autolock niet zichtbaar in IPC (FORScan 2.3.19), maar wel in het clustermenu (bij stuur tussen de tellers). In dat menu nog effe een vinkje zetten bij "automatisch vergrendelen" en het werkt!

bij mij Fiesta MK8 dit een paar weken geleden ook geprobeerd maar bij mij werkt dat niet. ik krijg een write error.

heb het wel kunnen aanpassen in de bcm module waardoor het wel werkt maar ik niet de keuze heb om het aan en uit te zetten.

Bij de meesten die de IPC willen aanpassen, is er een write error

Hier zelf nog niet kunnen proberen op de Fiesta van mijn ouders.

Wel heb ik in hun IPC reeds Driver Alert en Traffic Sign Recognition geactiveerd, maar in de IPMA lukt het precies niet.

Iemand hiervan ook de codes?

Hier is Autolock ook actief, net mijn vader op bezoek gehad met de wagen.

Alles voorbereiden duurt langer of dan effectief de wagen zelf aanpassen.

Nu wil ik nog in de IPMA Driver Alert en Traffic Sign Recognition activeren

Heb vandaag ook de Autolock werkend gekregen in mn MK8. Ik heb m ook zichtbaar gekregen in de IPC, kan het daar dus aan- en afvinken.

Heb de jongens van Forscan een mailtje gestuurd met de vraag of zij het error probleem van de IPC konden oplossen.

Ze vroegen om mijn Vin en aan de hand daarvan heb ik een testbuild (2.3.21) gekregen en met deze heb ik geen write error meer bij 13%.

Zijn echt goeie gasten van Forscan 👍👍

6 hours ago, Dragunov said:

Mag ik de link naar build 2.3.21?

Je hebt pb.....

Bedankt!

Maar IPMA wss nog altijd niet met een gemakkelijk dropdown menu te benaderen

Ja, bij mijn vader is het inderdaad in het menu dat onder Sloten - Automatisch sluiten erbijkomt

Bedankt bij mij is het ook gelukt in de mk8. 

Bedankt voor de tekst en uitleg 

Global Windows zou ook wel een mooie optie zijn. 

Vandaag ook eens kijken of ik auto lock geactiveerd krijg... helaas wil het mij niet lukken.heb alles opgevolgd maar hij zegt interrupted...(HS-CAN)

vervolgens opnieuw geprobeerd, 

schakelaar op de stekker naar beneden gezet..MS-CAN...en toen bleef ie 50% hangen.. dat bleef zolang duren dat ik maar zelf had geannuleerd..  

of had ik meer geduld moeten hebben? Maar een letter wijzigen zou toch niet zolang mogen duren?

wat doe ik fout?

Is er iemand in de buurt van Amsterdam / Utrecht of Alkmaar met een ELM327 die mijn kan helpen om deze optie te activeren?