Jump to content
Fiestaclub.nl
drapeau

auto lock geactiveerd

Recommended Posts

13 hours ago, Dragunov said:

Kan je ook effen navragen wat hij anders heeft aangepast?

Nou het is geen bekende van mij, het is een garage in wijk en Aalburg hij had op dit forum dacht ik er over dat hij achteraf acc in kon bouwen en kon aanmelden in de computer of zoiets.

Daarom heb ik m gebeld en ik heb gevraagd of hij die auto lock bij mij kon activeren en dat ging hij proberen want dit is de eerste MK8 die hij deed.

Ik heb gewoon een rekening betaald, ik was binnen het uur weg.

Ik denk niet dat hij tegen mij uit de school klapt, het is tenslotte zijn eten natuurlijk.

On 3-7-2018 at 19:56, Dragunov said:

Niet gekeken hoe hij het heeft gedaan?

Nee, je hebt daar een werkplaatsgedeelte en een showroomgedeelte waar je koffie kan pakken en daar werd ik geplaatst.

Na de ingreep werd de auto vanuit de werkplaats het hoekje omgereden en voor de showroom geparkeerd dus ik heb niets gezien.

Maar zijn er niet meer MK8's gedaan? Dan kan je toch vergelijken met die van jouw wat er veranderd is? Of zeg ik nu iets doms?

Nogmaals ik er de ballen verstand van. :sorry:

Neen hoor, iedereen is nog op zoek naar het hoe en wat.

En kan je het automatisch sluiten activeren via je tellerunit?

12 hours ago, Dragunov said:

Neen hoor, iedereen is nog op zoek naar het hoe en wat.

En kan je het automatisch sluiten activeren via je tellerunit?

Bedoel je in het menu op het dashboard waar je de dag teller kan resetten enz.? Ik zou het echt niet weten maar ik zal wel eens het menu na lopen en kijken of ik iets vind,
Ik laat het nog wel weten.
IIG was het geactiveerd toen de Fiesta klaar was en er is niet tegen mij gezegd dat ik het zelf in- of uit kan schakelen.
Er staat wel op de Ford site een instructiefilmpje hoe je het moet activeren maar ik weet niet of dit bij mij kan

Ik wilde die link naar dat filmpje maar toen werd filmpje na filmpje afgespeeld en kon dit alleen stoppen door de comp opnieuw te starten dus ik weet niet of het juiste filmpje wordt afgespeeld {bonkers}

Dit zal waarschijnlijk enkel voor de MK8 zijn en niet voor de MK7.5 ofwel?

On 6-7-2018 at 10:59, Flamoush said:

Dit zal waarschijnlijk enkel voor de MK8 zijn en niet voor de MK7.5 ofwel?

Kan ook in de MK7,5. Heb het al meerdere keren geactiveerd bij leden ???

23 hours ago, Dragunov said:

Bij de nieuwe Mondeo kan je het zelf instellen in de IPC onder Sloten

Jullie hebben het vaak over die afkorting(en) hier dus IPC! Maar wat betekend die afkorting IPC ? Dat is toch het dasbordscherm (radio/nav) en niet in de teller unit! 

Geen idee of ik dat daar kan instellen? Zou mooi zijn, voor de kleine kans op van carjacking, deze voor te blijven? 

1 hour ago, BartM said:

Kan ook in de MK7,5. Heb het al meerdere keren geactiveerd bij leden ???

Mk 7 ook, Kheb het ook geactiveerd mbv forscan 

IPC ? Instrument Panel Cluster. Piet, recht voor je over het stuur kijkend ? 

1 hour ago, bickel said:

IPC ? Instrument Panel Cluster. Piet, recht voor je over het stuur kijkend ? 

Thanks Peter ?, ik zag op yutube een filmpje over de mk8 hidden menu IPC! Als volgt: Druk op de stuurknop OK en gelijk op de startknop, dan opnieuw de OK knop drie sec. ingedrukt houden en je komt in dat verborgen menu! Maar ik zie niets gebeuren in mijn mk8 menu?? Wat doe ik verkeerd dan? Of geldt dat niet voor een Titanium uit de NL? ? 

3 hours ago, Pieterke said:

Thanks Peter ?, ik zag op yutube een filmpje over de mk8 hidden menu IPC! Als volgt: Druk op de stuurknop OK en gelijk op de startknop, dan opnieuw de OK knop drie sec. ingedrukt houden en je komt in dat verborgen menu! Maar ik zie niets gebeuren in mijn mk8 menu?? Wat doe ik verkeerd dan? Of geldt dat niet voor een Titanium uit de NL? ? 

Werkt hier wel gewoon. Ok knop ingedrukt houden en dan de start knop van de auto indrukken terwijl je de ok knop ingedrukt houdt. Je komt dan in het engine menu uit maar kan daar niks instellen van Autolock 

56 minutes ago, Dragunov said:

Link naar filmpje?

De link, hopelijk werkt ie! 

20 hours ago, Dragunov said:

Bij mijn Mondeo:

Voor activatie:

t7ldf5.jpg

Na activatie:

xfck2h.jpg

Kan je met dat auto sluiten/openen die autolock in- en uitschakelen. Ik heb in nog nergens in de beschrijving kunnen vinden waar die aan/uit vink opties voor zijn.

Automatisch sluiten: Vanaf 20km/h worden deuren automatisch gesloten (vinkje aan: actief, vinkje uit: niet actief)

10 hours ago, Dragunov said:

Automatisch sluiten: Vanaf 20km/h worden deuren automatisch gesloten (vinkje aan: actief, vinkje uit: niet actief)

Ah, nou die mogelijkheid heb ik dan niet.
Ach het werkt bij mij dus ik laat het maar zo.

Misschien moet er dus in de tellerunit (IPC) nog een bitje actief worden gezet

On 9-7-2018 at 12:39, Dragunov said:

Misschien moet er dus in de tellerunit (IPC) nog een bitje actief worden gezet

Ik leg dr af, ik heb hier echt geen sjoege van!