Jump to content
Fiestaclub.nl
fiestaboy

Hulp gevraagd!!Trekgewicht mk8

Recommended Posts

Beste lezers, Tja, ik rijd de DS4 nu 1 week. Ik kan niet zeggen dat hij slechter rijdt. Eerder minder nerveus dan de strak afgeveerde Fiesta. Hij is qua digitale opties niet zo bij de tijd als de nieuwe Fiesta. Het updaten van de navi kaarten kun je al niet zelf, zoals bij de Fiesta. Maar het wordt wel gratis voor je gedaan bij een beurt. Ik heb het dus afgedwongen bij de afleverprijs. De Start-Stop (ja dat zit er ook op) werkt nog niet. Er zitten (naar mijn zin) te veel mitsen en maren wanneer het  dan niet werkt. Dus moet de garage aan de slag. Heb zelf gecontroleerd dat de accu goed is en voldoende opgeladen is. Deze auto is een echte rijders auto. Hij rijdt met veel stijl over de weg en hij ziet er ook nog een chique uit in zijn wit paarlemoer lak. Rustig optrekken is zijn ding, maar geef niet iets meer gas want dan stuift hij weg. Dus tot nu toe tevreden. Binnenkort komt er een afneembare trekhaak onder. Nu nog de nieuwe winterwielen en banden met sensoren, (2 maanden gebruikt) verkopen, alsmede de 4 wielsloten met bijbehorende sleutel. Wie interesse heeft meld het mij. Groetjes Jan

Dear Jan from Mestreech, ☹️🤣 you leave from this fever site 🙄, DS4 ? whats happen to you!! 

De ST line heeft een lange spoiler waarbij niet elke achterklepdrager past.

Ik heb zelf geen goed gevoel bij zo'n oplossing. Vastzetten met banden en metalen klips is mi risicovollere oplossing.

Maar goed als je dan toch fietsen achterop wil vervoeren moet te wel iets regelen. Ik ben er zelf ook nog niet uit.

mijn racefiets gaat gewoon achterin, maar  met 2 fietsen opstap, dat is nog niet mogelijk.